داستان الهام‌بخش یک قهرمان بعید، اخبار سرگرمی، Firstpost

تنها ذکر نام او حسی قوی از استعداد بی‌اندازه، قابل اعتماد بودن، عزم راسخ، فداکاری و پشتکار را برای افراد عادی برمی‌انگیزد. در حالی که نواز الدین صدیقی بازیگر برجسته امروز یک سال بزرگتر می شود، نگاهی داریم به سفر پربار و هیبت انگیز او که به عنوان یک مطالعه موردی نه تنها برای بازیگران مبارز، بلکه برای انسان های معمولی نیز عمل می کند!

از کار به عنوان نگهبان تا غش از گرسنگی، زندگی برای نوازالدین صدیقی که سالها تلاش برای پرورش و رسیدن به رویاها و اشتیاق خود – بازی در پرده بزرگ – غلبه کرد، گلگون نبود!

این بازیگر ماهر با پشت سر گذاشتن همه موانع سر راهش، گمنامی را که در مراحل اولیه کار سینمایی اش مشخص می کرد، کنار زد و با مهارت های بازیگری درخشان و انتخاب نامتعارف نقش ها، تحسین منتقدان و اعتبار تجاری را به دست آورد.

نوازالدین پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ملی درام (NSD) و کار بر روی صحنه دهلی برای چند سال، راهی بمبئی شد و در آنجا به هزاران مبارزی پیوست که شانس خود را در صنعت فیلم هندی امتحان کردند.

از بازی در نقش‌های پلک زدن و از دست دادن در فیلم‌های فراموش‌نشدنی گرفته تا تبدیل شدن به دزد صحنه در چندین فیلم پرفروش باکس آفیس از جمله کاهانی، بادلاپور، باجرنگی بهیجان، رئیس، ضربه و دار و دسته‌های واسی‌پور در میان بسیاری از پروژه‌های برجسته دیگر، نوازالدین استعداد خود را به عنوان یک بازیگر ثابت کرد. و اسب تاریک سینمای هندی شد.

از اشتراک در یک آپارتمان گرفته تا ساختن یک خانه سلطنتی – “نواب”، (یا بهتر است بگوییم خانه های ییلاقی)، در ورسووای بمبئی، به یاد پدرش، اقامتگاه باشکوه و مجلل نوازالدین نمونه ای درخشان و الهام بخش بسیاری از بازیگران مبارز است!

بدون شک نوازالدین پادشاه همه کاره بودن در دنیای سرگرمی امروزی است. این بازیگر که ریشه در تئاتر داشت، مهارت های بازیگری خود را از هسته تغذیه می کرد که در بازی عالی او در فیلم هایش به خوبی مشهود است.

در زمینه کاری، نواز الدین دارای ترکیب جالبی از فیلم هاست که شامل فیلم هایی مانند جوگیرا سارا را، نورانی چهرا، هادی، تیکو ویدز شرو و ادبهوت می شود.