دارنل نرس، مدافع نفت‌کش، 1 بازی را به دلیل ایجاد دعوا به حالت تعلیق درآورد

لیگ ملی هاکی، مدافع اویلرز، دارنل نرس، را به دلیل ایجاد دعوا در پنج دقیقه پایانی وقت قانونی در پیروزی 4-1 ادمونتون مقابل شوالیه های طلایی وگاس در روز چهارشنبه، یک بازی محروم کرد.

پرستار یک جریمه جزئی برای تحریک، یک جریمه بزرگ برای درگیری و یک خطای 10 دقیقه برای تحریک پس از درگیری با مدافع شوالیه ها، نیکلاس هیگ در ساعت 19:10 دوره سوم ارزیابی شد.

پرستار مجبور خواهد شد در بازی 5 در لاس وگاس کنار بیاید، در حالی که بهترین سری از هفت بازی 2-2 مساوی شده است.

پرستار در مورد پنالتی ها گفت: من شگفت زده شدم. «شما تمام توالی وقایع را مرور می‌کنید، چندین بار از شما خواسته می‌شود که با او مبارزه کنید، حتی چندین بار قبل از اینکه جن در طول سکانس نمایشنامه پایین بیاید.

“این دعوای بین دو نفر است که فکر می‌کنم حاضر به دعوا بودند. من به هیچ وجه نرفتم و او را پرت کنم. اول دستکش‌هایش را درآورده بودند. فکر می‌کنم اولین مشت را پرتاب نکردم. او هشت مشت اول را زد.”

تماشا | پرستار شروع به درگیری با هیگ کرد:

پرستار 1 بازی را به دلیل ایجاد دعوا در بازی 4 تعلیق کرد

دارنل نرس از اویلرز پس از تحریک در مبارزه با مدافع شوالیه طلا، نیکلاس هیگ در بازی چهار، یک بازی محروم شد.

پرستار اضافه کرد که هیگ به دنبال دعوا بود.

پرستار گفت: “به مدت 40 دقیقه، او آنجا بود و سعی می کرد درگیری را تحریک کند.” برای من، شما 24 دقیقه در هر بازی بازی می کنید و نمی خواهید خودتان را در زمان نامناسب بیرون بیاورید.

“در فاصله 30 ثانیه مانده به یک بازی 4-1، این کار را به شیوه ای عادلانه انجام دهیم [a] مبارزه عادلانه ای که هر دو نفر می خواهند بجنگند و مایل به درگیر شدن هستند، فکر می کنم این همان چیزی است که دیشب اتفاق افتاد.”

جی وودکرافت سرمربی ادمونتون نیز 10000 دلار جریمه شد.

در همین حال، الکس پیترانجلو، مدافع شوالیه‌ها، پنج‌شنبه با دپارتمان ایمنی بازیکنان NHL برای ضربه زدن به لئون درایسایتل از ادمونتون در بازی 4 نیمه‌نهایی کنفرانس غرب جلسه استماع خواهد داشت.

این بازیکن 33 ساله آبی‌لاین به دلیل ضربه زدن و بدرفتاری در بازی پنج دقیقه پنالتی اساسی دریافت کرد. درایسایتل برای چند ثانیه روی یخ بود اما به نظر نمی‌رسید آسیب جدی دیده باشد.

درایسایتل گفت: «این یک ضربه زدن واقعاً خطرناک بود. “من فکر می کنم اینها چیزهایی هستند که هیچ ربطی به هاکی یا بازی ندارند. شما می توانید با چنین ضربه ای به کسی آسیب جدی وارد کنید.”

کانر مک دیوید، کاپیتان اویلرز، افزود: “شما دوست دارید مطمئناً بررسی شود و من می خواهم تعلیق شود.” تا آنجایی که می‌توانید صدمه بزنید، هدفتان است.

“او از بالای سر خودش می آید و آن را درست زیر چانه لئون می گذارد. شما دوست دارید چنین چیزی را به حالت تعلیق ببینید، این یک بازی هاکی نیست، اما در پایان روز در دستان ما نیست.”