دارمندرا و شبانا آزمی برای اولین بار در Rocky Aur Rani Kii Prem Kahaani با هم متحد می شوند – اخبار سرگرمی , Firstpost

دارمندرا و شبانا آزمی برای اولین بار در Rocky Aur Rani Kii Prem Kahaani با هم متحد می شوند.

شبانه ازمی و دارمندرا

شبانه عزمی خود را برای اکران فیلم بعدی خود آماده می کند راکی اور رانی کی پرم کاهانی، به کارگردانی کاران جوهر. در این درام عاشقانه خانوادگی همچنین دارمندرا، جایا باچان، رانویر سینگ و آلیا بات بازی می‌کنند. تجربه جمعی ازمی و دارمندرا در سینمای هندی بیش از 100 سال است، و با این حال، در هر دو حرفه آنها هرگز فرصتی برای همکاری با یکدیگر به دست نیاوردند. 2023 آنها را برای اولین بار در سلولوئید به ارمغان می آورد.

جالب است که ببینیم این دو اسطوره برای اولین بار در کارنامه درخشان خود با هم معرفی می شوند و طرفداران با دیدن آنها چه واکنشی نشان می دهند. دارمندرا به عنوان یکی از خوش تیپ ترین مردان سینمای هندی شناخته می شود و شبانه ازمی یکی از بهترین بازیگرانی است که تا به حال داشته ایم، با شخصیت ها و فیلم هایش درد، همدلی و سرسختی را به همراه دارد. این دو با هم چیزی کمتر از یک خانه در آتش و آن هم به سرپرستی کاران جوهر نخواهد بود.

در مورد فیلم

گرد هم آوردن دارمندرا، جایا باچان و شابانا آزمی قطعا رویایی برای کاران جوهر بوده است. فیلمساز به طرز ماهرانه ای کهنه سربازان را در قالب بازیگرانی به رهبری ستارگان جوانی مانند رانویر سینگ و آلیا بات ترکیب کرده است. پوسترهای اولین نگاه ترکیبی از حال و هوای معاصر و خوبی های قدیمی را نشان می دهند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام