خلبان آزمایش COVID-19 فرودگاه کلگری می تواند آلبرتا را به نقطه داغ صنعت فیلم تبدیل کند

خلبان دو روزه آزمایش سریع COVID-19 در فرودگاه کلگری مورد توجه تولیدکنندگان سینما و تلویزیون در آلبرتا و هالیوود قرار گرفته است.

این برنامه آزمایشی ، مشارکتی بین آلبرتا و دولت فدرال ، به مسافران بین المللی واجد شرایط اجازه می دهد تا آزمایش COVID-19 را در یکی از دو گذرگاه مرزی در استان – فرودگاه بین المللی کلگری و گذرگاه مرزی زمین کوتز انجام دهند.

اگر آزمایشات منفی باشد ، مسافران می توانند قرنطینه را ترک کنند تا زمانی که در 14 روز اول در آلبرتا بمانند. آنها همچنین باید شش یا هفت روز پس از ورود به داروخانه جامعه شرکت کننده ، آزمایش دوم را انجام دهند.

کسانی که در صنعت فیلم سازی هستند می گویند دوره کوتاه قرنطینه می تواند آلبرتا را به نقطه داغ بعدی شمال تبدیل کند ، اما برخی می گویند برای تحقق این امر نیاز به موارد بیشتری است.

فیلم های Prairie Dog کالگری آماده می شود تا هفته آینده در فصل دوم این فیلم جلوی دوربین برود قبیلهای، یکی از اولین سریال های تلویزیون با محوریت یک قهرمان زن بومی ساخته شد.

جانت هاملی ، تهیه کننده اجرایی می گوید که بازیگران و کارکنان تولید بیشتر کانادایی هستند ، اما او از فرصت هایی که از زمان قرنطینه کوتاه تر به دست می آید بسیار هیجان زده است.

وی گفت: “آزمایش دو ساعته فقط انعطاف پذیری بیشتری برای بازیگران و خدمه ما فراهم می کند تا بتوانند از خارج از شهر وارد شوند ، به ویژه در سطح بین المللی که مجبور به حفظ قرنطینه اجباری برای 14 روز نیستند.”

“این امر باعث صرفه جویی در هزینه و زمان زیادی در تولید در رابطه با توانایی جذب افراد خارج از شهر می شود.”

همچنین ، او می گوید که این توانایی تزریق میلیون ها دلار به اقتصاد آلبرتا را دارد.

وی گفت: “این واقعاً گفتن این است كه تولید باز است و ما می خواهیم آلبرتا را متنوع كرده و باعث جذب مشاغل خود شویم.”

“فیلم و تلویزیون یک صنعت میلیارد دلاری است و کاملاً متوقف شده است. بدیهی است که ما واقعاً هیجان زده هستیم که این فرصت را داریم که دوباره راه اندازی و فعالیت کنیم. و اگر توجه خود را بر روی یک بستر بین المللی جلب کند تا تولید را به اینجا برساند به آلبرتا ، پس این یک فرصت عالی است. ”

مت واترورث ، تولید کننده کالگری ، می گوید برای شرکت های تولید کننده مستقل ، مدت زمان کوتاه قرنطینه برای بازیگران و خدمه ممکن است تفاوت بین عدم اجرای پروژه باشد.

وی گفت: “من مطمئناً نمی توانم هزینه بازیگری را كه می توانم از آمریكا یا هرجای دنیا به آنجا پرواز كنم 14 روز دور بنشینم زیرا این فقط یك بودجه بودجه است.”

وی اضافه می کند که همچنین ممکن است “قدرت ستاره” بیشتری را جذب کند که می تواند به بودجه پروژه ها کمک کند.

“ایده تبدیل شدن آلبرتا به قطب تولید شگفت انگیز است و چیزی است که بسیاری از ما در صنعت واقعاً می خواهیم شاهد وقوع آن باشیم.”

با این حال تهیه کننده محلی می گوید فیلم صنعت آلبرتا بیش از قرنطینه های کوتاه تر به تقویت بیشتری نیاز دارد.

وی گفت: “یكی از چالش های بزرگی كه ما در آلبرتا با آن روبرو هستیم اعتبار مالیات یا برنامه تشویقی است كه داریم.”

هاملی می گوید اگر اعتبارات مالیاتی تضمین شده فعلی محدود نمی شد ، احتمالاً تولیدات بیشتری به این استان می آمد.

“ما واقعاً به این نوع بخش اصلی از معما ، اعتبار مالیاتی ، احتیاج داریم تا کمی با برخی دیگر از حوزه های قضایی در آمریکای شمالی رقابت کند.”

استان می گوید ، خلبان برای شروع موفقیت آمیز است

سخنگوی بهداشت آلبرتا ، تام مک میلان گفت که از روز دوشنبه ، 1،993 شرکت کننده در خلبان در هر دو فرودگاه کلگری و گذرگاه مرزی زمین کوتز ثبت نام کرده اند.

مک میلان در نامه ای الکترونیکی گفت: “خلبان مرزی یک شروع موفقیت آمیز است.” “ما به کار خود ادامه می دهیم تا فرآیندها را در همکاری با شرکای خود اصلاح کنیم و کلیه مسافران شرکت کننده تحت نظارت دقیق قرار می گیرند.”

این پروژه حداکثر تا 26 هفته یا تا زمان ثبت نام 52000 شرکت کننده ، هر کدام که شروع شود ، اجرا می شود.

مک میلان گفت این استان قصد دارد این پروژه را در اوایل سال 2021 به فرودگاه بین المللی ادمونتون اضافه کند.

این خلبان برای اتباع خارجی که ورود آنها به کشور محدودیتی ندارد و شهروندان کانادایی یا اقامت دائم کانادایی که در حال حاضر اجازه ورود به کانادا را دارند مجاز است ، به شرط آنکه علائم COVID-19 را نشان ندهند.