خرید و فروش هات چاکلت گانودرما بیز/09109483228

خرید و فروش هات چاکلت گانودرما بیز/09109483228

 

ویژگی های شکلات داغ گانودرما دکتر بیز:

بدون کافئین و مناسب برای افرادی که کافئین مصرف نمی کنند

درمان بیماری های زنان، درمان عفونت، قارچ، خارش، درمان کیست و فیبروم، پیشگیری از خونریزی شدید

موثر در درمان سرطان، جلوگیری از تکثیر سلول های سرطانی، تقویت قدرت بدنی، افزایش انرژی، کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی و پرتودرمانی و افزایش تحمل درد، تهوع و سرگیجه.

 

 

خرید شکلات داغ گانودرما دکتر بیز:

برای خرید با اطمینان از اصالت و کیفیت هات شکلات قارچ گانودرما، به فروشگاه مرکزی دکتر بیز (این سایت) مراجعه کنید.

 

فروشگاه سنترال بیز با سابقه عالی در تحویل سریع جدیدترین و بهترین محصولات دکتر بیز مورد اعتمادترین انتخاب برای مشتریان خود است. همچنین ضمن تضمین اصالت و کیفیت محصولات با مشاوره رایگان کارشناسان رسمی دکتر بیز تا پایان دوره درمان شما را همراهی خواهیم کرد.

هات چاکلت گانودرما به دلیل داشتن فیبر زیاد، هضم غذا را تسریع می کند، یبوست را از بین می برد و به پاکسازی کبد کمک می کند. هات چاکلت در درمان تمام بیماری های زنان و عفونت های زنانه بسیار موثر است، باعث چاقی می شود و پوست و زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

 هات چاکلت تمامی بیماری های روده ای را از بین می برد و در درمان انواع زخم های روده و معده بسیار مفید است. شکلات داغ گانودرما برای افراد مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند بسیار مفید است، انرژی بدن را افزایش می دهد، بدن را از عوارض جانبی پرتو درمانی و شیمی درمانی محافظت می کند و مبارزه با سلول های سرطانی را سرعت می بخشد.

 

 

یک کیسه را در فنجان انتخابی خود بریزید، آب جوش اضافه کنید، هم بزنید و از قهوه خود لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن صبر کنید تا خنک شود و سپس آن را با یخ سرو کنید تا قهوه خامه تر شود.

 

 شکلات داغ دکتر بیز با قارچ گانودرما 20 عدد. این محصول پرطرفدار جایگاه ویژه ای در بین قهوه خورها به ویژه جوانان پیدا کرده است. اگر قهوه را برای تفریح، سرگرمی یا نشاط می نوشید، به شما مژده می دهیم که با نوشیدن قهوه می توانید از مزایای بیشتری برای بهبود سلامت خود بهره مند شوید.

 

همانطور که می بینید، شکلات داغ دکتر بیز همراه با عصاره قارچ گانودرما است. این قارچ گیاهی که در طب سنتی چین طرفداران زیادی دارد، قهوه لاته را به معجون درمان و تسکین بیماری ها تبدیل کرده است.

 

https://aryokala.ir/product/ganoderma-hot-chocolate-dr-biz/

 

ترکیبات اصلی هات چاکلت گانودرما فروشگاه آریوکالا

خامه غیر لبنی [شربت جامد گلوکز، شورتنینگ سبزیجات، کازئینات سدیم (مشتق شیر)، فسفات دو پتاسیم، تری سدیم تری فسفات، دی اکسید سیلیسیم، مونو و دی چربی و ریبوفلاوین]، شکر، پودر شیر بدون چربی، پودر کاکائو، جو عصاره، پودر ریشی ارگانیک (گانودرما لوسیدوم)، طعم طبیعی