خرید سیر سیاه برای لاغری از اینترنت

خرید سیر سیاه برای لاغری از اینترنت

 

 

اضافه وزن و چاقی

اضافه وزن و چاقی یکی از بزرگترین مشکلات و نگرانی های فزاینده جوامع بشری در سراسر جهان است. چاقی به طرق مختلف به دلیل پرخوری، کاهش متابولیسم یا متابولیسم و ​​تجمع چربی در سلول های چربی رخ می دهد.

 

چاقی علاوه بر افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و مشکلات ناشی از آن، بر وضعیت روحی و روانی افراد تأثیر منفی می‌گذارد و با از بین بردن آمادگی جسمانی، به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی جسمانی، آن را افزایش می‌دهد. منجر به کاهش اعتماد به نفس و پیامدهای روحی و روانی آن می شود.

اهمیت تناسب اندام و چگونگی دستیابی به آن

آمادگی جسمانی و داشتن اندامی متناسب از ویژگی های مهم و مهم زنان و حتی مردان است.

 

امروزه علاوه بر رعایت رژیم های غذایی مختلف و فعالیت های ورزشی توصیه شده، مصرف دمنوش های گیاهی و ترکیبات طبیعی و گیاهی یکی دیگر از مکمل های محبوب و موثر در سفر کاهش وزن و تناسب اندام است.

 

پی بردن به خواص سیر سیاه برای کاهش وزن یکی از موفقیت های دنیای تناسب اندام بوده و آرزوی سال هاست که علاقه مندان به تناسب اندام را به واقعیت تبدیل کرده است.

سیر سیاه آریوکالا چیست و چه خواصی دارد؟

سیر سیاه در دمای 60-90 درجه سانتیگراد و رطوبت 80-90 درصد نسبت به سیر سفید تهیه می شود و دارای خواص شگفت انگیز و تاثیر بسزایی در کاهش وزن و تناسب اندام است. . در مقایسه با سیر سفید، سیر سیاه بو و طعم شیرین یا جویدنی کمتری دارد

 

مصرف سیر سیاه و تاثیر آن در کاهش وزن چگونه است؟

یکی از بزرگترین و مهم ترین دلایل پذیرش سیر سیاه تاثیر سیر سیاه بر لاغری و تناسب اندام است. این ترکیب با استفاده از مکانیسم های مختلف قادر به کاهش اشتها و افزایش متابولیسم سلول های چربی است و گیاهی محبوب در زمینه کاهش وزن و لاغری است.

 

 تاثیر سیر سیاه در لاغری و کاهش وزن در بسیاری از مطالعات و تحقیقات انجام شده در زمینه علوم تغذیه و طب سنتی ایران به اثبات رسیده است.

 

یکی دیگر از فواید سیر سیاه که طیف وسیعی از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است، تاثیر بسیار زیاد این مخلوط در جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک پوست است.

 

https://aryokala.ir/product/dr-biz-black-garlic-for-weight-loss/