خانم چاترجی در مقابل نروژ ساخته رانی موکرجی پربیننده ترین فیلم آسیای جنوبی در نروژ شد – اخبار سرگرمی، فرست پست

خانم چاترجی در مقابل نروژ بر روی رکوردهای جدید ساخته شده است و از همان روز انتشار، تأثیری طولانی بر ذهن مردم گذاشته است. این داستان به گوش بسیاری از مردم در سراسر جهان رسیده است و با 8356 پذیرش به پربیننده ترین فیلم آسیای جنوبی در نروژ تبدیل شده است. پس از پایان، ما فیلم های دیگری مانند Bajrangi Bhaijaan، Pathaan و Dangal داریم که تاثیر قابل توجهی نیز داشته اند. در حالی که این فیلم هنوز هم در سینماها و هم در ذهن مردم اجرا می شود، تأثیر گسترده ای که فیلم در سطح جهانی ایجاد کرده است، واضح است.

تولید شده توسط استودیو زی و امای اینترتینمنت (مونیشا آدوانی، مادو بوجوانی و نیکخیل آدوانی) خانم چاترجی در مقابل نروژ با موفقیت در سینماها، در سطح جهانی اجرا می شود و به خاطر خط داستانی جذاب و بازی با کیفیت بالا همچنان در ذهن مردم باقی می ماند.

این فیلم به کارگردانی آشیما چیبر و نویسندگی راهول هاندا، سامیر ساتیجا و چیبر، بر اساس داستان واقعی یک زوج هندی است که فرزندانشان توسط خدمات رفاهی نروژ در سال 2011 از آنها گرفته شده است. رانی موکرجییس واقعاً ملکه نهایی محتوا است. . با موفقیت از خانم چاترجی در مقابل نروژرانی این روایت را که فیلم‌های محتوایی فقط برای اکران OTT هستند خدشه‌دار کرده است. او نقش خانم چترجی را بازی می‌کند که با دولت نروژ می‌جنگد تا دوباره با فرزندانش متحد شود. او معتقد است که یک فیلم خوب همیشه مخاطب خود را پیدا می کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام