خانم نیدارشانا گوانی در مراسمی به مناسبت روز زمین، نهال تولسی را به فرماندار ماهاراشترا هدیه می دهد – اخبار سرگرمی، اول پست

کمالا آنکیبای قاماندیرام گوانی تراست، سازمانی که به خاطر تعهد خود به محیط زیست و توانمندسازی زنان شناخته شده است، اخیراً همزمان با جشنواره عید، مراسم رونمایی از کتاب را در روز زمین برگزار کرد. در این مراسم که به عنوان جشنی برای دو مناسبت مهم انجام شد، به حاضران پیام تبریک عید قربان ارسال شد.

یکی از نکات برجسته این رویداد، هدیه دادن یک نهال تولسی به فرماندار ماهاراشترا توسط سرپرست اعتماد نیدارشانا گووانی بود که نشان دهنده تعهد اعتماد به محیط زیست بود. Trust Kamala Ankibai Ghamandiram Gowani به طور فعال در راه اندازی مزارع، رویدادهای پاکسازی و سایر ابتکارات برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و ایجاد دنیایی بهتر برای همنوعان شرکت کرده است. با گسترش آگاهی در مورد تلاش های مورد نیاز برای پایداری زیست محیطی، هدف این اعتماد الهام بخشیدن به شرکت کنندگان برای ایجاد تأثیر مثبت بر محیط زیست بود.

با این حال، تمرکز اصلی این رویداد رونمایی از کتاب «صعود» اثر سادنا شانکر، نویسنده و کارمند دولتی پرشور بود. تعهد این تراست به توانمندسازی زنان در تصمیم آن مبنی بر معرفی رونمایی کتاب به عنوان رویداد اصلی روز مشهود بود. آنها مشتاقانه برای توانمندسازی زنان و ارائه فرصت‌هایی که شایسته آن‌ها هستند، تلاش کرده‌اند.
خانم نیدارشانا گوانی، نیروی محرکه اعتماد کامالا آنکیبای غماندیرام گوانی، معتقد است که به زنان فضا و فرصت رشد می دهد. او اظهار داشت: «این رویداد بسط دیدگاه ما از توانمندسازی زنان و آگاهی ما نسبت به محیط زیست بود. ما می‌خواهیم مردم را تشویق کنیم که تأثیر مثبتی بر محیط‌زیست بگذارند و زنان را تشویق کنیم که به دنبال علایق خود بروند و به پتانسیل کامل خود دست یابند.»

طراحان بیرون خانه، خواهران کعبیه و ساشا گروال: “جواهرات ما برای زنان قوی و موفق است”

SISU – تریلر رسمی: جورما تومیلا در این فیلم تلخ و وحشتناک آماده به نظر می رسد.

Trust Kamala Ankibai Ghamandiram Gowani به طور فعال در چندین طرح که از رشد و توسعه زنان حمایت می کند مشارکت داشته است. آنها تلاش کرده اند تا زنان را به جایگاهی که شایسته آن هستند برسانند و در این زمینه به دستاوردهای مهمی دست یافته اند. خود خانم گوانی به توانمندسازی زنان اعتقاد راسخ دارد و برای تبدیل شدن به نامی قابل احترام در رشته خود سخت تلاش کرده است.

از طریق تعهد خود به پایداری زیست‌محیطی و توانمندسازی زنان، Trust Kamala Ankibai Ghamandiram Gowani با هدف الهام بخشیدن به دیگران برای اقدام و ایجاد دنیایی بهتر برای همه است. این رویداد جشنی بود از فداکاری آنها به این اهداف و یادآوری این که بر همه ما است که تأثیر مثبتی بر جهان بگذاریم. این اعتماد امیدوار است که الهام بخش شرکت کنندگان در اقدام و تلاش برای ایجاد آینده ای بهتر برای همه باشد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام