حکم زندان برای مرد ادمونتونی که زن و شوهر مسن را کشت ، به 20 سال افزایش یافت

یک مرد ادمونتونی که به جرم قتل در مرگ یک زوج مسن محکوم شد ، پنج سال مجازات وی افزایش یافته است.

ادوارد رابرتز 35 ساله به دلیل مرگ جوآو ناشیمنتو 93 ساله و ماریا ناشیمنتو 81 ساله در حالی که اعتراف کرده بود در یک حمله تصادفی در ماه سپتامبر 2016 آنها را با ضربات چاقو کشته است ، در حال گذراندن محکومیت 15 ساله بود.

رابرتز در ابتدا به دو اتهام قتل در درجه اول متهم شد ، اما در عوض در نوامبر 2018 به جرم دو قتل قتل و شکستن و ورود به جرم خود اعتراف کرد.

سال گذشته ، رابرتز به ازای هر فقره کشتار غیرقانونی به 15 سال زندان و به دلیل وقفه برای ورود همزمان به زندان به 10 سال زندان محکوم شد. روز جمعه ، یک هیئت 3 قاضی دستور داد که 15 سال حبس در هر مورد قتل غیرقانونی به 20 سال افزایش یابد ، که این مدت مجازاتی بود که تاج در طول دادگاه درخواست کرد.

دادگاه تجدیدنظر در تصمیم آلبرتا روز جمعه گفت: “از نظر ما افزایش مجازات برای تأمین درست اهداف بازدارندگی و تقبیح و انعکاس مجرمیت اخلاقی رابرتز تضمین شده است.”

“ما به حكم درخواست شده توسط تاج زير محدود شده ايم. درخواست تجديدنظر مجاز است و مجازات هاي مربوط به هر قتل قتل به 20 سال افزايش مي يابد ، كه به طور همزمان اجرا شود.”

ولیعهد با استدلال اینکه قاضی مجازات این جنایات را یک واقعه واحد توصیف کرده و یک مجازات 20 ساله بهتر منعکس کننده از دست دادن دو نفر است ، از حکم اصلی فرجام خواهی کرد.

رابرتز اعتراف کرده بود که در خانه روان کویر ماری پارک ناسیمنتوس شکسته و زن و شوهر را در حالت روان پریشی ضربات چاقو زده است. وی در اثر مصرف مواد مخدر و الکل مست شده بود و هفته قبل از این قتل ها با مایع کریستال روبرو شده بود.

در زمان مرگ ناسیمنتوس ، رابرتز فکر کرد که سرنوشت او برای سلطان شدن است و معتقد بود که برای رسیدن به این هدف باید همه را در یک خانه بکشد.

بر اساس این تصمیم ، با توافق متخصص ، اختلالات استفاده از آمفتامین ، الکل ، حشیش و کوکائین رابرتز تشخیص داده شد. آنها همچنین سابقه روان پریشی ناشی از مواد حشیشی و مت آمفتامین را تأیید کردند.

در جلسات دادگاه تجدیدنظر در ماه سپتامبر ، رابرتز گفت که او دلیل بر این است که زندگی او در معرض خطر است و در آن زمان در یک وضعیت روان پریش به سر می برد.

رابرتز در جلسه دادرسی گفت: “دقیقاً داروها نبودند که منجر به آن حالت روحی شوند.” “این بیشتر یک انرژی بود.”

استیسی پورسر ، وکیل مدافع رابرتز ، در جلسه دادگاه تجدید نظر استدلال کرد که روان پریشی رابرتز مقصر اخلاقی او را کاهش می دهد ، و او تحت هدایت صداهای مختلفی که به او می گویند بکشد یا کشته شود عمل می کند.