جونگ کوک و جاستین بیبر از BTS با هم می آیند؟ عکس های ویروسی این را نشان می دهد

برای همه طرفداران جونگ کوک، این می تواند یکی از بزرگترین اخبار برای همه باشد! در زمانی که تمام اعضای BTS بر روی حرفه انفرادی خود و انتشار آلبوم های انفرادی تمرکز می کنند، خبری در مورد همکاری احتمالی جئون جونگ کوک و جاستین بیبر منتشر شده است. بله درست شنیدید در مجموعه جدیدی از تصاویر که در رسانه های اجتماعی در حال پخش شدن است، “Golden Maknae” گروه را می توان در حال ضبط در یک استودیوی لس آنجلس همراه با Bang PD با نام Hitman Bang مشاهده کرد. برای ناآشنا، خواننده Euphoria اخیراً در فرودگاه قبل از اینکه برای یک پروژه نامعلوم به لس آنجلس پرواز کند، دیده شد. در حالی که طرفداران حدس می زدند که او ممکن است برای عکسبرداری یا کمپین به مسافرت برود، اکنون به نظر می رسد که یک همکاری “خیلی در انتظار” در راه نیست!

در حالی که این تصاویر در رسانه های اجتماعی سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، حضور اسکوتر براون است که طرفداران را به صحبت انداخته است. براون به خاطر نزدیک بودن به جاستین معروف است. از سوی دیگر، استودیویی که او در آن ضبط می کند متعلق به اندرو وات نیست، که جاستین در چند سال گذشته با او کار کرده است. اسکوتر در حین ورود به اینستاگرام، یک کپشن نیز اضافه کرد که می‌خواند:همیشه دیدن تاریخ لذت بخش است. این لحظه هاست این یک بزرگ است. #JK @thisiswatt @hitmanb72 @cirkut @jonbellion #hybe #teamworkmakesthedreamwork.

نگاهی بیاندازید:

در حالی که تصاویر گروه را در حال ژست گرفتن جلوی دوربین نشان می‌دهند، ویدیو بیشتر جونگ کوک را در داخل اتاق ضبط نشان می‌دهد.

به محض انتشار این تصاویر، طرفداران جونگ کوک نتوانستند به آنها واکنش نشان دهند و هیجان خود را به اشتراک بگذارند. یکی از کاربران نوشت: “ما همه برای JUNGKOOK FT JUSTIN GET UP ریشه می کنیم!”، در حالی که یکی دیگر نوشت: “Jungkoook در حال آمدن است.”

یکی از کاربران اظهار داشت: “Jungkook X Justin Bieber Collab تمام دنیا را خواهد کشت، بر تمام جهان تسلط خواهد یافت، آهنگ سال آینده.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام