“توسط صنعت مد شستشوی مغزی داده شد تا یک زن غربی به نظر برسد” – Entertainment News, Firstpost

Kangana Ranaut همیشه در مصاحبه ها و اینستاگرام حرف دل خود را زده است. او اخیراً چیزی را در مورد آنچه که ما آن را روند “ظاهر فرودگاهی” می نامیم به اشتراک گذاشت. Ranaut چندین عکس از ظاهر متفاوت خود در فرودگاه به اشتراک گذاشت و یادداشت طولانی در استوری اینستاگرام خود نوشت تا نحوه شروع ناخواسته این به اصطلاح روند را به اشتراک بگذارد.

او نوشت: «توسط سردبیران مجلات و صنعت مد شستشوی مغزی دادم تا زنی غربی به نظر برسم، به طوری که فقط جیب طراحان بین المللی را پر کنم. خجالت می کشم لباس را تکرار کنم که همیشه بدون توجه به تأثیر انتخاب هایم بر محیط زیست خرید می کنم.»

Kangana Ranaut در راه اندازی فرودگاه روند به نظر می رسد توسط صنعت مد شستشوی مغزی شد تا یک زن غربی به نظر برسد.
استوری اینستاگرام Kangana Ranaut

او افزود: «در حالی که من مانند یک بیمبو عمل می‌کنم، سیستم از من به عنوان یک مد لباس استقبال می‌کند تا مرا تشویق کند تا برندهای بین‌المللی بیشتری را تبلیغ کنم، در حالی که مردم خودم مانند بافندگان و صنایع دستی با مرگ آهسته و پیوسته می‌میرند.»

در مورد مسائل غرور

سپس آنها زیرکانه شروع به قیمت گذاری هر چیزی که من می پوشم می کنند و آن را برای من یک مسئله غرور می کند و حدس می زنند که اکنون چه چیزی را گرفتار تله می کنم تا سبک، حتی برای یک فرد شیک واقعی. برندهای مد فقط با ارسال لباس و کیف شما را به کار رایگان برای آنها وادار می کنند… آنها شروع به ربودن فرهنگ ها و سنت های یک تمدن می کنند.

در مورد هندی مقابل زن آمریکایی

اگر یک زن هندی اینگونه به نظر می رسد، پس یک زن آمریکایی چگونه به نظر می رسد؟

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.