تماشاگران و منتقدان نمی‌توانند از هیاهوی نمایش بزرگ Vikramaditya Motwane دست بردارند. اخبار سرگرمی، Firstpost

از نظر بصری خیره کننده و از نظر زیبایی شناسی شاعرانه، سالگرد از زمانی که قسمت اول آن در 7 آوریل اکران شد، توسط دوستداران سینما و مخاطبان Prime Video در سراسر جهان صحبت، تشویق، تشریح و تجزیه و تحلیل شده است. Jubilee با گروه بازیگران هوشمندانه، نبوغ و جهان سازی خیره کننده Vikramaditya Motwane و تخصص Soumik Sen، چیزهای خوب زیادی دارد که قلب مخاطب را تحت تأثیر قرار داده است. از نامیدن آن یک درخشش سینمایی گرفته تا ستایش عظمت سریال، طرفداران و منتقدان عشق بی‌نظیری را به سریال آمازون اورجینال نشان داده‌اند. از آنجایی که مخاطبان اکنون با نفس های بند آمده منتظر قسمت دوم هستند، ما به شما پنج دلیل می گوییم که چرا Jubilee در حال تبدیل شدن به یک شهر فیلمساز است.

ستارگان در حال ساخت

سازندگان Jubilee با چنین شخصیت‌های هوشمندانه‌ای که همگی نقشی محوری در ساختن داستان دارند، انتخاب‌های هوشمندانه‌ای در انتخاب بازیگران انجام دادند. چه شخصیت برجسته استودیو Prosenjit Chatterjee، که حضورش روی پرده انرژی عالی برای نقش او می دهد، چه ملکه درام دوره ای Aditi Rao Hydari که با حضور خود صفحه را روشن می کند. آپارشکتی خورانا که تماشاگران را با بازی ضعیف خود، معصومیت جذاب گابی Wamiqa و بازی دزدی نمایشی Sidhant Gupta تماشاگران را شگفت زده کرد، Jubilee ترکیبی عالی از استعداد دارد که همه بهترین های خود را به شخصیت های جذاب خود ارائه کرده اند.

قصیده ای بی نقص برای سال های گذشته

نوع متفاوتی از نوستالژی وجود دارد که بینندگان دوست دارند در مورد قطعات دورهمی غرق در آن شوند. از گرامافون گرفته تا ترامواهای بمبئی، از خودروهای وارداتی تا بارهای جاز، جوبیلی به همان اندازه که مخاطب را جذب می کند، حال و هوای دهه 1950 هند را به مخاطب تحمیل نمی کند. موکوند گوپتا و آپارنا سود به عنوان طراحان تولید کار فوق العاده ای را انجام دادند. چشم انداز بزرگ موتوانه به زندگی.

نامه عاشقانه به هنر فیلمسازی

زرق و برق و زرق و برق صنعت فیلم که جهان از بیرون می بیند در مقابل تنهایی افتضاحی که فرد در درون از آن رنج می برد، از طریق نماهایی با تجسم خیره کننده روی صفحه نمایش داده می شود. اعم از عناصری که هوشمندانه از آتش قرار گرفته اند، تا ته رنگ های قهوه ای، یا به تصویر کشیدن ظریف احساسات از طریق نماهایی عمیقاً فکر شده، جذابیت بصری Jubilee بینندگان را به تک تک قاب های خود متصل نگه می دارد، و این بزرگترین نقطه برجسته نمایش است.

آمیت تریودی بار دیگر با دامنه وسیع خود شگفت زده می کند

آمیت تریودی، کارگردان موسیقی برنده جایزه، ادغام کاملی از آهنگ‌های موسیقی شاد و غم‌انگیز را انتخاب کرد، که نه تنها عدالت را به تصویرسازی خیره‌کننده نشان می‌دهد، بلکه مدت‌ها پس از شنیدن آنها در ذهن شما باقی می‌ماند. آلبوم موسیقی Jubilee با همراهی صداهای Sunidhi Chauhan، Papon، Swanand Kirkire، Devendrapal Singh، Shahid Mallya و محمد عرفان، همراه با اشعار صمیمانه Kausar Munir، قصیده ای عالی برای دوران طلایی سینمای هندی است.

دوران طلایی سینما را کاملاً به نمایش می گذارد

چه کسی در مورد اینکه بخشی از دنیای درخشان و پر زرق و برق صنعت فیلم باشد خیال پردازی نکرده است؟ جوبیلی نه تنها یک جشن بی شرمانه از سینماست، بلکه یک کانون توجه خیره کننده در زیر شکم مست کننده و در عین حال ترسناک شهرت است. ارتباط Jubilee در صداقت آن نهفته است، در این واقعیت که زندگی فقط در مورد انتخاب کردن است، اما برخی از انتخاب ها روح شما را تا ابد می پوسند. Jubilee تماماً در مورد شوت افراد ضعیف به سوی موفقیت است، اما همچنین تشریح جدی فداکاری هایی است که در این راه اتفاق می افتد.

Jubilee به کارگردانی Vikramaditya Motwane و ایجاد شده توسط Soumik Sen و Vikramaditya Motwane توسط Andolan Films با همکاری Reliance Entertainment و Phantom Studios تولید شده است. این مجموعه توسط گروهی ستاره‌ای هدایت می‌شود که شامل پروسنجیت چاترجی، آدیتی رائو هیدری، آپارشاکتی خورانا، وامیکا گابی، سیدانت گوپتا، ناندیش ساندو و رام کاپور در نقش‌های محوری است. با توجه به اینکه پنج قسمت اول از قبل در سرویس استریم منتشر شده است، قسمت دوم Jubilee، با پنج قسمت پایانی، به طور انحصاری در Prime Video در تاریخ 14 آوریل پخش خواهد شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام