تقریباً ضربه زدن به عابران پیاده، چرا از طرف آنها غیر مسئولانه بود

به نظر می رسد تاریخ مانند تصادف مرگبار پرنسس دایانا در سال 1997 تکرار می شود یا اینکه هری و مگان در مورد حادثه اغراق می کنند. طبق گزارش‌ها، شاهزاده هری، همسرش مگان مارکل و مادرش در یک “تعقیب و گریز خودروی فاجعه‌آمیز نزدیک” بودند که پاپاراتزی‌ها در آن شرکت داشتند. این خبر توسط سخنگوی هری به اشتراک گذاشته شد.

بر اساس گزارش ها، این حادثه پس از شرکت این زوج در مراسم اهدای جوایز توسط بنیاد ام اس برای زنان در نیویورک رخ داد که مگان به دلیل کارش مورد تجلیل قرار گرفت. سخنگوی این زوج مدعی شد که شاهزاده هری، مگان و مادرش در یک “تعقیب و گریز خودروی فاجعه بار” که شامل پاپاراتزی بود، شرکت داشتند.

این سخنگوی در بیانیه ای گفت: “سه شنبه شب، دوک و دوشس ساسکس و خانم راگلند در یک تعقیب و گریز تقریباً فاجعه آمیز با ماشین به دست حلقه ای از پاپاراتزی های بسیار تهاجمی درگیر شدند.” این تعقیب و گریز بی وقفه، که بیش از دو ساعت به طول انجامید، منجر به تصادفات نزدیک با سایر رانندگان در جاده، عابران پیاده و دو افسر NYPD (اداره پلیس نیویورک) شد.

مقالات مرتبط

تکان دهنده!

تکان دهنده! هری، زندگی نامه نویس مگان، امید اسکوبی: به دلیل هک دستگیر شده، “سخن گو” بودن ساسکس ها را انکار می کند.

تکان دهنده!

مگان مارکل مانند “فاخته” در لانه سلطنتی است و این ازدواج او را نابود می کند. سیاستمدار بریتانیایی می گوید

تعقیب و گریز ماشین پاپاراتزی “نزدیک به فاجعه بار” هری و مگان

مگین کلی که به خاطر نظرات بدون فیلترش معروف است، به شاهزاده هری و مگان مارکل به دلیل ادعای آنها مبنی بر تعقیب و گریز پاپاراتزی “تقریباً فاجعه بار” در شهر نیویورک پاسخ داد. مجری سابق فاکس نیوز در توییتر گفت: “من 17 سال در منهتن زندگی کردم و نمی توان 2 ساعت “تعقیب خودرو” در آنجا داشت. صفحه ششم گزارش. “چراغ های خیابانی/علائم ایست بسیار زیاد، ترافیک بیش از حد پیاده/ماشین و صدها مکان که می توانید برای محافظت از خود با خیال راحت از آنها عبور کنید.”

مگین کلی افزود: «همچنین اگر واقعاً می‌خواهند از پاپاراتزی‌ها دوری کنند، شاید دوشس باید وقتی می‌خواهد خود را در روزنامه ببیند، استفاده از آنها را متوقف کند.

کلی در طول برنامه خود نیز از سخنان خود عقب نشینی نکرد، او بیشتر نگرانی های مربوط به حریم خصوصی زوج را به چالش کشید و گفت: “خب، متاسفم، شما دو نفر، اما شما اکنون در آمریکا هستید” و حقوق مطبوعات در آمریکا را به آنها یادآوری کرد. ‘تو آن را دوست نداری؟ به عشق خدا به خانه برگرد!

همسرت را با خودت ببر. من نمی‌دانم چگونه از ابتدا با شما محشور شدیم.

شهردار نیویورک چه می‌گفت؟

اریک آدامز، شهردار نیویورک، پس از اظهارات شاهزاده هری و مگان مارکل مبنی بر دست داشتن در تعقیب و گریز «تقریباً فاجعه‌بار» توسط پاپاراتزی‌ها، گفت که تعقیب افراد در وسایل نقلیه در این شهر پرجمعیت برای هر کسی «بی پروا و غیرمسئولانه» است.

شهردار با بیان اینکه اطلاعات کاملی درباره این حادثه دریافت کرده اما نگران گزارش‌ها است، گفت: «معلوم است که مطبوعات، پاپاراتزی‌ها می‌خواهند عکس درست را دریافت کنند. اما امنیت عمومی باید همیشه در خط مقدم باشد.»

شهردار آدامز گفت “دو نفر از افسران ما ممکن است مجروح شده باشند” در حالی که به نظر او “باورش سخت است که یک تعقیب و گریز دو ساعته با سرعت بالا وجود داشته باشد.” او گفت که حتی یک حادثه به مدت 10 دقیقه می توانست “بسیار خطرناک” باشد.

«نیویورک با یک شهر کوچک در جایی متفاوت است. شما نباید به هیچ کجا سرعت داشته باشید، اما این شهر پرجمعیت است.

چرا از طرف هری و مگان هم غیرمسئولانه بود؟

بر اساس گزارشی که توسط مردمیک عکاس حاضر در صحنه نظر خود را در تشریح این حادثه به اشتراک گذاشته است. آنها گفتند که “احساس انگیز” است که تعقیب و گریز خودرو را “نزدیک به فاجعه” بدانیم. آنها گفتند: “هیچ کس بلیت نگرفت یا دستگیر نشد… من نمی بینم که چگونه فاجعه آمیز بود به جز هذیان دیوانه.” این منبع همچنین گزارش می دهد که “راننده شاهزاده هری و مگان مارکل پس از اینکه توسط پلیس نیویورک مشاهده شد در حال منحرف شدن و نزدیک شدن به برخورد با عابران پیاده در حالی که سعی می کرد از دست پاپاراتزی ها فرار کند، دستگیر می شود.”

طبق گزارش CNN، در بیانیه ای، اداره پلیس نیویورک (NYPD) طرح کلی حساب ساسکس ها را تایید کرد اما آن را با زبانی کم رنگ توصیف کرد. جولیان فیلیپس، معاون کمیساریای اطلاعات عمومی پلیس نیویورک، گفت که پلیس نیویورک عصر سه شنبه به تیم امنیتی خصوصی برای محافظت از دوک و دوشس ساسکس کمک کرد و «عکاسی های متعددی بودند که حمل و نقل آنها را به چالش کشیدند».

او گفت: “دوک و دوشس ساسکس به مقصد خود رسیدند و هیچ برخورد، احضار، جراحت یا دستگیری گزارش نشده است.”

سخنگوی این زوج گفت که اگرچه “مشخصیت عمومی بودن با سطحی از علاقه مردم همراه است، اما هرگز نباید به قیمت امنیت کسی تمام شود” و از رسانه ها خواست که عکس هایی از این حادثه منتشر نکنند. “انتشار این تصاویر، با توجه به روش‌هایی که از طریق آنها به دست آمده‌اند، یک عمل بسیار مزاحم را تشویق می‌کند که برای همه افراد درگیر خطرناک است.”

بر اساس گزارشی که تیم این زوج ارائه کرده است، این حادثه شامل حدود نیم دوجین خودروی خاموش شده بود که افراد ناشناس با بی احتیاطی رانندگی می کردند و کاروان و اطرافیانشان را به خطر انداختند.

هری و مگان در سال 2020 از نقش سلطنتی خود کناره‌گیری کردند و تا حدودی به دلیل آنچه آنها به عنوان آزار رسانه‌ای شدید توصیف کردند به ایالات متحده نقل مکان کردند.

(با ورودی های اضافه شده از آژانس ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام