تصاویر داشکم و شاهدان به دنبال مرد جوانی بودند که در بیمارستان به ضرب گلوله کشته و به زمین افتاد

پلیس می خواهد تصاویر داشکم و شاهدان را پیدا کند – از جمله دو راننده نیمه کامیون – برای کمک به حل کشته شدن مرد جوانی که در بیمارستان شمال کلگری در نیمه ماه اکتبر با جراحات ناشی از شلیک گلوله از بین رفت.

صفرعلی صفری شب شانزدهم اکتبر در مرکز پیتر لوغید در شمال شرقی کلگری رها شد و در بیمارستان اعلام کرد که فوت کرده است.

محققان بر این باورند که وی هنگام تخلیه اسلحه همراه با گروهی در وسایل نقلیه متعدد بوده است که در منطقه 84 خیابان و بلوار مک کینت شمال واقع شده بودند.

پلیس روز پنجشنبه اعلام کرد ، سه نیمه کامیون در ساعت 20:15 تا 8:50 بعد از ظهر در تاریخ 16 اکتبر از منطقه عبور کردند. یک راننده نیمه شناسایی شده است ، اما پلیس می خواهد با دو راننده دیگر صحبت کند.

بر اساس تصاویر دوربین مداربسته ، پلیس همچنین می خواهد با شاهدی صحبت کند که در حوالی زمان تیراندازی به منطقه می رود.

پلیس گفت ، وسیله نقلیه شاهد در کنار دو وسیله نقلیه دیگر از جمله یک فولکس واگن جتای نقره ای که آسیب دیدگی داشت و ممکن است با افراد درگیر صحبت کرده باشد ، متوقف شد.

پلیس گفت: هنگامی که وسایل نقلیه حامل افراد درگیر منطقه را ترک کردند ، شاهد یک چرخش کرد و دنبال آن رفت.

پلیس معتقد است که سایر وسایل نقلیه موجود در منطقه در آن زمان شامل یک کامیون نقره ای دوج رام و یک لکسوس IS250 سیاه و سفید است.

از هر کسی که دارای اطلاعات یا فیلم cam-cam است خواسته می شود تا با پلیس در خط خبر قتل در 403-428-8877 یا خط غیر اضطراری CPS در 403-266-1234 تماس بگیرد. نکات همچنین می تواند به صورت ناشناس به بندهای جرم در مورد پرونده # 20417033/4701.