تصادفات در COVID-19 اما مرگ و میر ناشی از ترافیک تقریباً مشابه سال 2019 است

درگیری های خیابان های ادمونتون در طی بیماری همه گیر COVID-19 کاهش یافته است ، اما این شهر می گوید تقریباً همین تعداد در سال جاری تاکنون در سال 2019 در حوادث مربوط به ترافیک کشته شده اند.

جسیکا لامار ، مدیر ایمنی ترافیک شهر ادمونتون ، گفت که حجم ترافیک در هشت ماه گذشته در نقاط مختلف کاهش یافته و به همین ترتیب ، برخوردها نیز کاهش یافته است.

با این حال ، در سال جاری تاکنون 12 نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند ، در حالی که 14 نفر در سال 2019 جان خود را از دست داده اند.

لامار گفت: “این موارد به ما می گوید مانند سرعت و اختلال همچنان بسیار خطرناک است – نه تنها خطرناک ، بلکه غیرقانونی نیز – که منجر به تراژدی می شود.”

در یک کنفرانس خبری روز پنجشنبه ، لامار طرح کلی استراتژی تحرک ایمن 2021-2025 ، رویکرد جدید شهر برای دستیابی به Vision Zero را ارائه داد.

این شهر Vision Zero را در سال 2015 تصویب کرد ، کمپینی که در سوئد در سال 1997 با هدف طولانی مدت صدمات ناشی از ترافیک و صدمات جدی آغاز شد.

در سال 2015 ، 32 نفر در اثر برخورد ترافیکی در جاده های ادمونتون جان خود را از دست دادند.

لامار گفت ، تا سال 2019 ، این تعداد کشته شده به نصف کاهش یافته و 30 درصد کمتر از پنج سال قبل مصدومیت جدی داشته است.

لامار خاطرنشان كرد كه 69 درصد از برخوردهای جدی و مرگ و میر در جاده های شریانی است.

“ما وقتی علت وقوع تصادفات را بررسی می کنیم می دانیم که 80 درصد این تصادفات نتیجه خطای راننده است.”

در این گزارش آمده است از زمان شروع Vision Zero در Edmonton ، 82 پیاده رو ارتقا یافته است.

عابر پیاده در مقابل راننده

اقدامات ایمنی ، مانند بهبود سیگنال ها و علائم در تقاطع ها ، برای رانندگان اثبات شده است اما برای عابران پیاده و دوچرخه سواران بسیار موثر نیست.

این گزارش نشان می دهد از سال 2015 تا 2019 ، تصادفات موتور سیکلت حدود 60 درصد و تصادفات وسیله نقلیه ، 30 درصد کاهش یافته است.

تصادفات با افراد پیاده روی 10 درصد کاهش داشت و کسانی که دارای دوچرخه سوار بودند تغییری نکردند.

بین سال های 2015 و 2019 ، دوچرخه سواران در مقایسه با وسایل نقلیه ، موتورسیکلت و حتی عابران پیاده شرایط ایمن تری در جاده ها مشاهده نکرده اند. (شهر ادمونتون)

این شهر از داده های گزارشات پلیس ادمونتون برای تشریح علت ها و عناصر مربوط به برخوردها استفاده می کند.

در سال 2019 ، عمده ترین دلایل برخورد جدی و مرگبار ، بستن دریچه راننده ، از دست دادن کنترل رانندگان و فرار از جاده ، عدم تسلیم عابر پیاده ، رانندگان با چراغ قرمز و چرخش به سمت چپ از مسیر وسیله نقلیه یا شخص دیگری بودند.

در ماه های آینده ، لامار گفت که این شهر به کاوش اقدامات تسکین دهنده ترافیک و بهبود ایمنی ادامه خواهد داد.

وی گفت که گزینه های زیادی وجود دارد ، از جمله پروژه های جامعه محور مانند موانع جرسی که توسط هنرمندان محلی نقاشی شده اند یا پیاده روهای پر جنب و جوش با رنگ خلاقانه.

وی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر ، این شهر هشت گذرگاه تقاطع تقاطع و سیگنالهای همزمان را نصب کرده است.

کمیته برنامه ریزی شهری شورا در جلسه سه شنبه آینده این استراتژی را بررسی می کند.

استراتژی جدید مانند کارهای قبلی مربوط به ایمنی ترافیک توسط ذخیره اجرای خودکار تأمین می شود. بودجه پیشنهادی برای کارهای جدید ایمنی ترافیک در اوایل سال آینده به شورای شهر ارائه می شود.

عکس رادار

بخشی از استراتژی تحرک ایمن شامل رادار عکس ، یک منطقه بحث انگیز برای اجرای سرعت است که مشاور. اندرو ناک امیدوار است که تا حدی قابل حل باشد.

ناك گفت: “این بحث بی پایان درباره اینكه آیا رادار عکس گاو نقدی است وجود دارد.”

بیش از یک سال پیش ، ناک از مدیریت شهری درخواست کرد تا نقشه تعاملی را که روی آن کار می کردند به روز کند که به مردم نشان می دهد اگر رادار عکس در مکان های مختلفی که در اطراف ادمونتون استفاده می شود ، ایمنی را بهبود می بخشد.

“به جای آن واکنش سریع یا خوب است یا بد است ، در واقع داده های سختی داشته باشید تا بتوانید به مردم نشان دهید و بگویید:” در هر مکان ، در اینجا تأثیر خاصی است که ما هنگام استفاده از این ابزار دیده ایم “.

ناک گفت که در انتهای غرب ، کشش خیابان 142nd بین خیابان 107th و Stony Plain Road انتقادات زیادی را به همراه دارد.

محدودیت سرعت از 60 کیلومتر در ساعت به 50 کیلومتر در ساعت کاهش می یابد.

ناك گفت: “من مطمئن نیستم كه این باعث بهبود اوضاع شده است.” “آیا مجموعه ای بهتر از ابزار وجود دارد؟”

لامار گفت که داده ها و نقشه تعاملی – که باید در سایت Open Data شهر قرار گیرد – قرار است تا پایان سال کامل شود.