تریلر فیلم بابا خونین شهید کاپور منتشر شد

تریلر فیلم بابا خونین شهید کاپور منتشر شد

تریلر فیلم بابا خونین شهید کاپور منتشر شد

شهید کاپور بابا خونگی برای اکران مستقیم OTT در Jio Cinema در نظر گرفته شده است. در ماه آوریل بود که شهید اولین پوستر شدید آن را منتشر کرد بابا خونگیو همچنین تیزر آن، طرفداران را مجذوب خود کرد. دیروز، شهید پست اعلامیه انتشار تریلر را به اشتراک گذاشت و نوشت: «در شرف تبدیل شدن به واقعا خونین! تریلر #BloodyDaddy فردا منتشر می شود. اکنون، تریلر موردانتظار تریلر جنایی جنایی سرانجام منتشر شد و شهید با آواتار اکشن خود طرفداران را تحت تاثیر قرار داد.

شهید کاپور این تریلر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «یک شب خونین جهنمی… اکنون تریلر منتشر شد! #BloodyDaddy #BloodyDaddyOnJioCinema را تماشا کنید، پخش رایگان در 9 ژوئن!” تریلر پر قدرت با کتک زدن و کوبیدن افراد بد توسط شهید کاپور آغاز می شود. او مردی است که در یک ماموریت است و در این فیلم جنایی در رویارویی با اربابان مواد مخدر، یک رئیس جنایتکار و پلیس ها دیده می شود. همانطور که از عنوان پیداست، تریلر خون و غم زیادی را نشان می دهد. آواتار اکشن شهید طرفداران را بسیار تحت تاثیر قرار داده است! در حالی که یکی از طرفداران نوشت: “AAAG LAAAGAADI SHAAHID BHAIII” یکی دیگر نظر داد: “به نظر خیلی خوب است!!!” یکی دیگر از طرفداران اظهار داشت: “جان ویک هندی خودمان، هیچ کس اینقدر عالی به نظر نمی رسید.” تریلر Bloody Daddy را در زیر ببینید!

شهید اخیراً اولین حضور خود در OTT را با این سریال انجام داده است فرضی. او در بابای خونین علی عباس ظفر کبود و زیبا به نظر می رسد، این فیلم در 9 ژوئن در برنامه جیو اکران خواهد شد. فیلمی که سانجی کاپور و راجیو کهندلوال نیز در آن بازی می کنند.

مقالات مرتبط

ریچا

ریچا چادا برای اولین حضور بین المللی خود

ریچا

تیزر کندی: عشق آنوراگ کاشیاپ به نوآر با فیلم هیجان انگیز راهول بات و سانی لئون ادامه دارد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام