تریلر سیاسی با سرعت بالا و پرجزئیات

نقد و بررسی The Night Agent از نتفلیکس: تریلر سیاسی با سرعت بالا و با جزئیات فراوان

نقد و بررسی The Night Agent از نتفلیکس

مامور شب یک تریلر سیاسی است که بر اساس کتابی به همین نام نوشته متیو کویرک در سال 2012 ساخته شده است. در اینجا قهرمان اصلی گابریل باسو که نقش پیتر را بازی می‌کند، یک مامور اف‌بی‌آی درگیر یک هیجان سیاسی کثیف می‌شود. سریال با پیتر ساترلند (گابریل باسو) شروع می شود که صندلی خود را به یک خانم جوان و دخترش در قطار مترو پیشنهاد می کند. که آن خانم می گوید: “شما درست تربیت شده اید.” او مردم را از بمبی در قطار نجات می دهد. به دلایلی، او را در زیرزمین کاخ سفید روی میز می گذارند و کارهای اصلی مدیریت را انجام می دهد. در حالی که منتظر تلفن کمک است، از دختری که دچار مشکل شده تماس می گیرد.

مامور شب یک مامور سطح پایین FBI، پیتر ساترلند (گابریل باسو) را دنبال می کند که در یک توطئه گسترده شامل یک خال روسی در بالاترین سطح دولت ایالات متحده پرتاب می شود. سریال حول محور پیتر ساترلند می‌چرخد که در زیرزمین کاخ سفید کار می‌کند و تلفنی را نگه می‌دارد که هرگز زنگ نمی‌خورد – تا شب زنگ می‌خورد و او را به سمت یک توطئه سریع و خطرناک سوق می‌دهد که در نهایت به دفتر بیضی می‌رسد. و متوجه می شود که توطئه ای در کاخ سفید وجود دارد و افرادی که در رأس امور نشسته اند در بمب گذاری قطار مترو نقش دارند.

مامور شب iیک تریلر سریع و روان است و شما را تا پایان درگیر خواهد کرد. تماشای یک نمایش بهتر از شیوه ای که در پرفروش ترین ها نوشته شده، لذت بخش است. بهترین چیز در مورد نمایش این است که شخصیت ها را زنده می کند. سرعت بی وقفه آن چیزی است که مخاطب را به صفحه نمایش می چسباند. نقشی که بیشترین ارزش را دارد توسط بازیگر نامزد اسکار هونگ چاو که نقش دایان فار را ایفا می کند. باهوش، براق، بی رحم و پیچیده و این چیزی است که شخصیت را متمایز می کند. او نقش رئیس کارکنان کاخ سفید را با ظرافت بازی می کند. همین امر در مورد اجرای گابریل باسو نیز صدق می کند که تماشای او لذتی مطلق دارد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام