تریلر درام میهنی سیاسی رام علادی کارگردان Ra’s Metanoia ‘Panne aka PAGES’ اکنون منتشر شد – اخبار سرگرمی ، پست اول

رام علادی کارگردان و فیلمنامه نویس که پیش از این تیزر و پوستر درام تخیلی سیاسی آینده خود “Panne” را منتشر کرده بود، تریلر آن را منتشر کرد که یک درام میهنی و سیاسی با محوریت زنانه است که بر اساس دوران پس از استقلال است.

«پانه» داستانی است که از مرز شروع می‌شود، از نظر سیاسی زیر سایه مذهب توسط حکومت بریتانیا که بسیاری از روستاها توسط متعصبان به خاکستر تبدیل شدند. از لابه لای آن خاکسترها، چند صفحه بود که برای روایت قصه های استقلال متولد شد.

همانطور که در تریلر دیده می شود، Panne با نام مستعار PAGES حول دوران پس از استقلال درباره آزادی، دوستی، خیانت، و آزادی اجتماعی در مقابل آزادی فردی که از طریق شخصیت های مختلف سریال به تصویر کشیده شده است، می پردازد.

رام علادی، کارگردان، در همین رابطه گفت: کار بر روی Panne یک تجربه تغییر دهنده زندگی بوده است، پس از دریافت پاسخ فوق‌العاده در تیزر و پوستر، مشتاقانه منتظر تماشاگران تفسیرهای فردی ما از هویت اجتماعی و شخصی بر اساس شخصیت افراد هستم. شیوه زندگی، که همچنین مقدمه ای اساسی از طرح داستان و نگاهی اجمالی به شخصیت های اصلی دارد، و همانطور که قبلاً گفتم Panne یک داستان تخیلی دوره ای در هند پس از استقلال است. درباره آزادی است، درباره دوستی و خیانت است، و درباره عدم تعادل اجتماعی، درباره «تغییر» است و درباره جنگ بین «ما» و «ما» است.

“Panne” با بازی استعدادهای نوظهور هندی Kalpana Tiwari، Pankaj Munshi، Anand Rangarajan، Vijaya Posala، Silpa Das، Prasad Kamalanabha و Sam Mukherjeerjee به زبان های انگلیسی، هندی، بنگالی، تلوگو، تامیل، کانادا و مالایالام فیلمبرداری شد و در حیدرآباد فیلمبرداری شد. دومین شهر بزرگ تلانگانا، وارنگال، سریالی که در ماه آگوست منتشر می‌شود، تاریخ آن هنوز مشخص نشده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام