«تا دو هفته قبل از فیلمبرداری فکر می‌کردم این یک فیلم با درجه R است» – Entertainment News, Firstpost

تیم ‘بوگیمندر کنفرانس مطبوعاتی جهانی این فیلم در مورد چیزهای زیادی در مورد فیلم ماوراء طبیعی هیجان انگیز و ترسناک آینده خود صحبت کرد. افشاگری ها و حکایات سرگرم کننده ای وجود داشت. این کنفرانس دارای موارد زیر بود:

سوفی تاچر بازیگر نقش سدی هارپر

کریس مسینا – بازیگر نقش ویل هارپر

ویوین لایرا بلر – بازیگر نقش سایر هارپر

دیوید دستمالچیان – بازیگر نقش لستر بیلینگز

راب ساویج – کارگردان

دن لوین – تهیه کننده

دن کوهن – تهیه کننده

آیا PG-13 است یا Rated-R؟

دن فاش می‌کند، «بله، جالب است، زیرا ما همیشه این را به عنوان R فکر می‌کردیم، اما می‌دانستیم که رتبه PG-13 داریم. اما وقتی آن را تماشا می‌کنم، فکر می‌کنم R است. بنابراین، فکر نمی‌کنم که مانند PG-13 بازی کند، اما ما قطعاً محدودیت‌ها را پشت سر می‌گذاریم، و فکر می‌کردیم که می‌توانیم پس‌بک‌های بیشتری در مورد چیزهایی دریافت کنیم تا دوباره آن‌ها را اصلاح کنیم. اما خوشبختانه، ما آن تماس ها را دریافت نکردیم.»

راب می‌افزاید: «فکر می‌کنم تا دو هفته قبل از فیلمبرداری، فکر می‌کردم که این یک فیلم با درجه R است. هیچکس به من نگفت. و ما فقط باید تمام کلمات F را مرور کنیم و حذف کنیم. و همه چیز به طرز معجزه آسایی باقی ماند.»

سوفی در ژانر ترسناک و توسعه یک قوس برای شخصیت خود

بله، من احساس ترس می کنم، فقط ایجاد همدلی با شخصیت بسیار مهم است، در غیر این صورت نمی خواهید آنها را در سفر دنبال کنید، وگرنه چیزی به دست نمی آید. اما من فکر می‌کنم برای سادی، همین که با او شروع کردم، او در مرحله‌ای متمایز از سوگواری قرار دارد و فقط با آن کنار می‌آید و باعث می‌شود که احساس واقعی کند و رابطه‌اش با پدرش پرتنش و واقعاً پیچیده باشد. و [makes noise] چقدر سخت است که او مجبور است از خواهر کوچکترش مراقبت کند. بنابراین، من فکر می کنم شما به نوعی در اوایل همدلی با او ایجاد کردید. و قطعا برای اولین بار آن را خواندم. اما فقط برای این که غم او را واقعی و واقعی بدانیم زیرا هر کس به طرق مختلف غمگین است. راه خاصی برای غصه خوردن وجود ندارد.

ویوین لایرا بلر در نقش ساویر هارپر

من فکر می‌کنم سایر شخصیت بسیار پیچیده‌ای است، زیرا شما فیلم را با دیدن او مانند این دختر کوچکی که از تاریکی وحشت دارد و فقط کمی گربه ترسناک است، شروع می‌کنید. و سپس، وقتی واقعاً می‌بینید شخصیت او چگونه رشد می‌کند، او خیلی چیزها را پشت سر می‌گذارد، و هیچ‌کس او را در مورد آن باور نمی‌کند. و او حق دارد بترسد. و متوجه می‌شوید که وقتی شروع به دیدن، دوست دارید، در واقع شروع به دیدن The Boogeyman می‌کنید. و می دانید، من سعی می کنم این را تا جایی که می توانم بدون اسپویلر قرار دهم. اما، مانند، در فینال، دوست دارم آن را “جنگ رئیس” بنامم [laugh] در زیرزمین،” من فکر می کنم سایر واقعاً به عنوان این دختر کوچک شجاع و قهرمان که در این مدت، مثلاً یک هفته، چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته است. و او برای آن قوی تر ظاهر می شود. و این فقط یک قوس شخصیتی باورنکردنی است. و او فقط یکی از شخصیت های مورد علاقه من است که تا به حال بازی کرده ام.

دیوید در آوردن مطالب منبع استفن کینگ به صفحه نمایش و ادای احترام به کوتاه اصلی

چنین فشار عظیمی، قطعاً از این واقعیت است که شما یک شخصیت را از تخیل پادشاه زنده می کنید. اما همچنین، زیرا مکانی که لستر از آنجا آمده تنها یکی از آن گوشه‌هایی از تجربه بشری است که هیچ‌کس واقعاً علاقه‌ای به صرف زمان در آن ندارد. و بنابراین، حتی داشتن شجاعت برای رفتن به آنجا اولین چالش بود. چالش برای من فکر می‌کنم این فقط بود، من احساس نمی‌کردم احتمالاً ظرفیت این را دارم که لستر را به گونه‌ای تجسم کنم که عدالت را در مورد فیلمی که راب می‌خواست بسازد ادا کند. و من دوستی دیرینه ای با دن دارم، که می دانید، در حال آماده سازی برای این موضوع بودیم. و من فقط مثل “من می ترسم.” و او می‌گوید: «خب، من از تو می‌خواهم که راب را ملاقات کنی و فکر می‌کنم او به تو کمک می‌کند تا شجاعت لازم را به دست بیاوری» و کار هم کرد.

کریس مسینا در مورد بازی در یک فیلم ترسناک پس از کمدی و درام

می دانید، من خیلی خوش شانس بودم که روی ژانرهای مختلف کار کردم. و شما هر بار یاد می گیرید، و مطمئناً از این افراد، من چیزهای زیادی یاد گرفتم. فکر نمی کنم، برای من، من روی آنها یکسان کار کردم، به این ترتیب که شما فقط سعی می کنید دریابید که چگونه می توانید به داستان سرویس دهید. می‌دانی چگونه می‌توانم در کنار افراد حاضر در صحنه‌ها کنار من باشم. این بسیار سرگرم کننده بود، زیرا من هرگز واقعاً انجام نداده بودم، و من خیلی از آن را در اینجا انجام ندادم، اما برخی از کارهای صفحه سبز را انجام دادم.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام