تارا سوتاریا از فیلم The Little Mermaid که در 26 مه اکران می شود برای آخرین پست در اینستاگرام – اخبار سرگرمی ، Firstpost الهام گرفته است.

تارا سوتاریا از این فیلم الهام گرفته است پری دریایی کوچک در 26 می برای آخرین پست در اینستاگرام منتشر می شود. طرفداران عکس‌برداری اخیر این بازیگر را با هم می‌خوانند و او را پرنسس دیزنی می‌خوانند که همه منتظرش بودند!

Star Studios و Cine1 Studios سال گذشته معرفی شدند.آپوروابا نقش اول تارا سوتاریا، نماد جوانان با استعداد. به کارگردانی نیکیل ناگش بات، داستان جذاب دختری را به نمایش می‌گذارد که از یک شب خطرناک جان سالم به در می‌برد و از هوش و قدرت خود در این بازی پرمخاطره زندگی و مرگ استفاده می‌کند!

Apurva یک فیلم هیجان‌انگیز است و تارا سوتاریا را در آواتاری که تا به حال ندیده‌ایم می‌بیند، بر اساس داستانی که مخاطبان را تا انتها درگیر نگه می‌دارد.

تارا سوتاریا که نقش آپوروا را بازی می‌کند، می‌گوید: «نمی‌توانستم فیلمنامه بهتری بخواهم و به عنوان یک زن جوان باعث افتخار من است که می‌توانم نقش آپوروا را بازی کنم. این داستان دختری است که قدرت و قدرت درونی‌اش قابل توجه است و من از شروع سفرم برای به تصویر کشیدن زن جوانی که هوش، هوش و شجاعتش دلایلی برای زنده ماندن او در برابر همه مشکلات است، هیجان‌زده هستم.»

«آپوروا» داستانی است که همه ما را در استودیو از همان لحظه شروع به هیجان کرد و می‌دانستیم که یک فیلم هیجان‌انگیز باورنکردنی داریم که منتظر گفتن است. ما مفتخریم که روایت قانع‌کننده‌ای را ارائه می‌کنیم که بینندگان را تا انتها درگیر می‌کند.» بیکرام دوگال، رئیس استودیو، ستاره دیزنی گفت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام