“بیش از 4000 شهر و شهرک در هند وجود دارد و در هر شهر ما یک مشترک پرداختی Zee5 داریم” – اخبار سرگرمی، فرست پست

Manish Kalra – مدیر ارشد بازرگانی و خانم Nimisha Pandey – مدیر محتوای هندی Originals برای Zee5 در صفحه محتوایی که پلتفرم با 111 عنوان اخیراً اعلام کرده بود و موفقیت و آینده Zee5 را باز کردند.

کالرا گفت: «این یک مرحله عالی در سفر ما است. ما نسبت به سال گذشته افکار متعددی داریم و می خواهیم به بالا بردن سطح خود ادامه دهیم. این یک اعلامیه فوق العاده هیجان انگیز است و ما در حال عرضه 111 عنوان به 9 زبان هستیم و ترکیبی سالم از فیلم های اصلی و اصلی است.

Pandey افزود: «سطح هیجان فوق العاده بالاست زیرا تولید محتوا یک فرآیند طولانی است. این بسیار هیجان انگیز است که بالاخره زمان فروشنده فرا می رسد تا محتوا را در مقابل مخاطبان ارائه کند. ما واقعاً مشتاقانه منتظر واکنش بینندگان هستیم. لوح شگفت انگیز و متنوعی برای آنها داریم.

در مورد تعادل بین محتوا و تجارت

کالرا گفت: «ما باید بفهمیم که مصرف‌کنندگان چه می‌خواهند، چه چیزی دوست دارند.»

در سفر Zee5

پاندی اظهار داشت: «اینکه بینندگان را می‌پسندیم آنچه را که ما به آنها می‌دهیم دوست دارند، مایه دلگرمی است. مایه دلگرمی است که می‌بینید، Manish می‌توانید اعدادی را که در ذهن خود داریم به اشتراک بگذارید. و چیزی که من می دانم این است که اعداد عالی هستند. مردم دوست دارند آنچه را که ما به آنها می دهیم تماشا کنند و این اساساً جایی است که سفر خوشحال کننده است.

پاندی افزود: «این سفر شگفت انگیزی بود، فقط برای دادن گوشت بیشتر به اینجا. سال گذشته ما 1900 عنوان را در سراسر زبان عرضه کردیم. ما از 190 میلیون بیننده عبور کردیم و 190 کشور محتوای ما را تماشا کردند. بیش از 4000 شهر و شهرک در هند وجود دارد و در هر شهری یک مشترک پرداختی داریم. من واقعاً به این موضوع افتخار می کنم زیرا اکثر مردم تصور می کنند که مشترکین از شهرهای A-1 استفاده می کنند. ما می‌خواهیم فرض کنیم که نوع محتوایی که تیم ما ایجاد می‌کند، افراد را در اقشار مختلف به هم متصل می‌کند. ما تنها در سال گذشته از 100 میلیارد دقیقه روی پلتفرم خود عبور کرده‌ایم، بنابراین این پلتفرم به رشد خود ادامه خواهد داد.