به همین دلیل است که Bhanushali Studio Limited ثابت می کند که یکی از منحصر به فردترین و برجسته ترین استودیوهای تولید اخبار سینمای هند است. Firstpost

با هدف نه تنها سرگرمی، بلکه همچنین تعامل و آموزش، تهیه کننده Vinod Bhanushali کار جدید خود را به عنوان یک تهیه کننده مستقل با راه اندازی خانه تولید خود “Bhansali Studios Limited” (BSL) آغاز کرد.

BSL با اولین فیلم خود “Janhit Mein Jaari” تحت عنوان Nushratt Bharuccha، که به ننگ اجتماعی در مورد کاندوم ها می پرداخت، تأثیر زیادی گذاشت، با موفقیت خود را به عنوان یکی از برجسته ترین و موفق ترین خانه های تولید سینمای هند معرفی کرد.

در ادامه سفر هیجان‌انگیز و هیجان‌انگیز داستان‌سرایی، BSL پیشنهاد بعدی خود را با نام Bandaa ارائه کرد که Manoj Bajpayee در نقش یک وکیل متقاعدکننده حضور داشت. در حالی که اولین نگاه، تیزر و تریلر فیلم به شدت مورد تحسین تماشاگران، صنعت و منتقدان قرار گرفت، اکران ویژه این فیلم که اخیرا برگزار شد نیز با استقبال چشمگیری مواجه شد.

یک وب سایت معتبر با تمجید از وینود بانشالی و دیدگاه او برای حمایت از فیلمی مانند “بندا”، خاطرنشان کرد: “باید از تهیه کننده “بندا” قدردانی کنیم و به او تبریک بگوییم – وینود بانشالی که شهامت حمایت از موضوعی مانند این را دارد زیرا اگر تهیه کننده ای نباشد. اگر مایل به خرج کردن پول برای موضوعات قابل تأملی مانند «باندا» باشید، چنین داستان‌هایی هرگز ساخته نمی‌شوند.»

ایجاد شباهت بین «جانهیت من جااری» و «بندا» دیدگاه و اعتقاد مثال زدنی BSL در داستان‌هایی است که باید گفته شود، زیرا فیلم‌هایی از این دست نه تنها مخاطب را سرگرم می‌کنند، بلکه باعث می‌شود به عنوان یک شهروند مسئول فکر کنند و بر انگ‌ها غلبه کنند. و تابوهایی که در جامعه ما رواج دارد و در نتیجه جهت بهتری به جامعه در حال تحول می دهد.

وینود که به عنوان یکی از تولیدکنندگان رویایی Gen-X شناخته می شود، به شدت به ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب از طریق داستان های جذاب، الهام گرفته شده و روایت شده از قهرمانان واقعی زندگی مانند شخصیت های به یاد ماندنی توسط Nushratt در “جانهیت من جااری” و Manoj Bajpayee اعتقاد دارد. در “بندا”.

اکنون همه نگاه‌ها به پروژه بعدی BSL «Main ATAL Hoon» است که Pankaj Tripathi را شامل می‌شود که حول سفر نخست‌وزیر سابق آتال بیهاری واجپایی می‌چرخد. اولین نگاه فیلم که در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری است، انتظار زیادی را در بین علاقه مندان به سینما ایجاد کرده است.

Vinod Bhanushali یک متخصص بازاریابی و تولید باتجربه با بیش از 30 سال تجربه در زمینه فیلم، موسیقی و رسانه، در دو سرمایه گذاری جدید زیر نظر خانه تولید خود BSL تلاش کرد – برای تولید فیلم در ژانرهای مختلف و با HITZ MUSIC، یک فیلم بعدی پلت فرم نسل برای سازندگان موسیقی.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام