“بهترین زندگی خود را زندگی کنید” – Entertainment News ، Firstpost

توپ هیولا هالی بری، هنرپیشه، پس از انتشار عکسی برهنه از خود در حال نوشیدن شراب در بالکن، مورد تمجید طرفداران و طرفداران خود در شبکه های اجتماعی قرار گرفت. این بانوی زیبا با اشتراک گذاری در توییتر و اینستاگرام، عکس را زیرنویس کرد: “من کاری را انجام می دهم که می خواهم انجام دهم.”

در حالی که چندین هوادار از او به عنوان یک آرزو استقبال کردند، برخی به شوخی گفتند که آنها توییت را برای “برد بینایی” خود ذخیره کرده اند تا در آینده الهام بخش آنها باشند.

در حالی که یک نفر نظر داد، “این را روی تابلوی بینایی من برای 50 سالگی قرار دادم”، کاربر دیگری نوشت: “وقتی به شما می گویم این را برای برد بینایی تابستانی خود ذخیره کردم.” یکی از کاربران اینترنتی نوشت: «سربلند و سربلند باشید»، کاربر دیگری اضافه کرد: «دقیقاً چگونه می‌خواهم تمام تابستان در پاسیو و روی صندلی‌های استراحتم باشم.»

بری اخیراً هنگام صحبت با بازار دات کام در مورد عشقش به شراب صحبت کرد و به اشتراک گذاشت که لذت گناه اوست.

“من فکر می کنم شراب قرمز برای من سالم ترین نوشیدنی است که می توانید بنوشید، زیرا معمولا قند کمی دارد و سولفات کمتری دارد. و اگر برای سلامت قلب شراب می نوشید، که من می کنم، خوردن یک لیوان شراب قرمز در روز می تواند مفید باشد. بیماری قلبی در واقع در خانواده من وجود دارد، بنابراین متخصص قلب من همیشه این موضوع را به من یادآوری می کند. من معمولا شراب‌هایی را از Dry Farms می‌نوشم که شراب‌های سالم‌تر و طبیعی‌تری را ارائه می‌دهد که دارای الکل، قند و سولفات کم هستند، که همچنین به من اجازه می‌دهد آن را مرتباً مصرف کنم.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام