بهترین راز پنهان شده هند که باید فاش شود – تریلر جاسوسی نیکیل سیدارتا ستاره Karthikeya 2 در 29 ژوئن اکران می شود – اخبار سرگرمی، فرست پست

پس از موفقیت پرفروش Karthikeya 2 در سراسر کشور، یک فیلم هیجان انگیز ملی دیگر به نام SPY می آید. سازندگان از یک ویدیوی کوتاه برای افشای پس‌زمینه فیلم پان هندی جاسوس نیکیل رونمایی کردند.

بهترین راز کشور چیست؟ این در مورد Subhash Chandrabose است که شعار – Tum Mujhe Khoon Do, Main Tumhe Azadi Doonga (تو به من خون بده من به تو آزادی خواهم داد) را داد. مرگ Subhash Chandrabose هنوز یک راز است. فیلمی بر اساس این داستان پنهان مطمئناً مخاطب را به وجد خواهد آورد. خب، SPY یک فیلم معمولی در ژانر جاسوسی نیست.

تدوینگر محبوب گری بی اچ اولین کار خود را به عنوان کارگردان انجام می دهد و این فیلم در مقیاس بزرگ توسط K Rajashekhar Reddy در Ed Entrainments به همراه Charantej Uppalapati مدیر عامل شرکت تولید می شود. سازندگان از طریق این ویدئو اعلام کردند که SPY را در 29 ژوئن سال جاری منتشر خواهند کرد. در همین حال، این تیزر در تاریخ 12 مه منتشر خواهد شد.

ایسواریا منون بانوی اصلی در مقابل نیکیل است و سانیا تاکور به عنوان بازیگر نقش دوم فیلم در نقشی قدرتمند دیده می شود. آریان راجش در کامبک خود نقش ویژه ای را ایفا می کند.

تهیه کننده K Rajashekhar Reddy نیز داستانی را برای این فیلم ارائه کرده است که به عنوان یک فیلم مهیج جاسوسی اکشن کامل است که در پنج زبان – تلوگو، هندی، تامیل، مالایالام و کانادا منتشر خواهد شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام