بهترین بازیگر مرد (منتقدان)، سانجی میشرا و بهترین کارگردان، جاسپال سینگ ساندو و راجیو بارنوال-اینترتینمنت نیوز، فرست پست

سانجی میشرا و نینا گوپتا بازیگر VADH در دسامبر 2022 وارد شد و با داستان جذاب خود چشم ها را به خود جلب کرد. این فیلم در حالی که تأثیر زیادی بر ذهن مخاطب گذاشت، آگاهی را در مورد رفتار انسان در شرایط مختلف در جامعه گسترش داد. این فیلم پس از دریافت نقدهای مثبت از سوی تماشاگران و منتقدان، با 6 نامزدی در شصت و هشتمین دوره جوایز Filmfare موفق به کسب جوایز بهترین بازیگر مرد (منتقدان)، سانجی میشرا و بهترین کارگردانی، جاسپال سینگ ساندو و راجیو بارنوال شده است. .

VADH در بخش‌های بهترین بازیگر مرد (منتقدان)، بهترین فیلم (منتقدان)، بهترین بازیگر زن (منتقدان)، بهترین کارگردانی نخستین، بهترین داستان و بهترین فیلم‌نامه در شصت و هشتمین دوره جوایز Filmfare نامزد شد. این فیلم با ایجاد جذابیت در جوایز Filmfare، جوایز بهترین بازیگر مرد (منتقدان)، سانجی میشرا، و بهترین کارگردانی، جاسپال سینگ ساندو و راجیف را به خانه برده است.

VADH داستانی در مورد زندگی یک معلم بازنشسته مدرسه است که زمانی که او بر اساس انگیزه های خود عمل می کند که منجر به قتل (قتل کاملاً موجه) یک کوسه قرض می شود، تغییری شدید پیدا می کند. این فیلم داستانی گیرا و مهیج را برای تماشاگران به ارمغان آورد و با بازی های خیره کننده ای که تماشاگران را با حسی از تجربه سینمای واقع گرایانه رفتار می کرد، به خوبی طراحی شد. این فیلم نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد و آن را به بحث شهر تبدیل کرد و مخاطب را ترک کرد و دهان به دهان مثبت شد.

VADH توسط Jaspal Singh Sandhu و Rajeev Barnwal نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم توسط Luv Ranjan و Ankur Garg از Luv Films ارائه شده و توسط J Studios و Next Level Productions تهیه شده است. این فیلم در تاریخ 9 دسامبر 2022 در سینماها اکران شد!

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام