بعد از عزیزان، ویجی ورما اجرای دیگری را در دزدی نمایشی در دهاد-اینترتینمنت نیوز، فرست پست ارائه می کند.

بدون هیچ سوالی، ویجی وارما برخی از باورنکردنی ترین نقش ها را بازی کرده است و از زمانی که او وارد این صنعت شد، ما او را تحسین کرده ایم. حالا مطمئناً، اگر فیلمی ویجی را در خود داشته باشد، تماشای خوبی خواهد بود – چه پسر گلی، چه او یا حالا داهاد. بازیگری که سال گذشته از بازی غم‌انگیز در فیلم «عزیزان» تازه می‌شود، بازی درخشان دیگری را در «دحاد» ریما کگتی ارائه کرد. آناند گناهکار با بازی ویجی وارما اکنون به عنوان یکی از باورنکردنی ترین نقش های دوران حرفه ای خود شناخته خواهد شد. نقش آفرینی این بازیگر از شخصیت پیچ خورده آناند، در فیلم Dahaad، واقعاً یکی از بهترین بدهای خطرناکی است که تا به حال روی پرده دیده ایم.

با سهولت در سایه ها و شخصیت های متعدد، خط داستانی هیجان انگیز و روایت سریال وب زمین بازی برای بازیگر است و او به سادگی همه را طلسم می کند. ویجی به چشمان عمیق خود اجازه می‌دهد صحبت کنند و حجم‌ها را با هم ارتباط برقرار کنند. تصویر او از آناند سوارانکار مانند خطری است که در زندگی روزمره شما وجود دارد زیرا او مرد روزمره و جذاب و در عین حال شیطانی شماست. او مردی با خانواده است و انتظار ندارید که یک هیولا باشد. او کسی است که ما هرگز نمی بینیم که می آید زیرا شاخ هایش نامرئی هستند. و ویجی بازی A خود را در واقعی کردن این هیولا به نمایش می گذارد.

به عنوان یک آفتاب پرست واقعی روی صفحه نمایش تبلیغ می شود، در داهادویجی وارما آن چیزی را که در Darlings به عنوان حمزه ارائه کرده بود یکسان می کند و در سراسر آن می درخشد. او در نقش حمزه توانست بینندگان را با عمل “مجرم و بی گناه” خود فریب دهد. اگر هرگز فکر نمی کردید که او دیگر می تواند شما را بترساند. خوب، او با آناند سوارناکار آن را یک پله بالاتر می برد. آناند می تواند فرد را منزجر کند و بیننده را ناراحت، عصبانی و مضطرب کند، حتی اگر او اغلب با متانت و احترام صحبت می کرد.

در راه پیش رو، ویجی بعدی در فیلم سوجوی گوش دیده می شود.ارادت مظنون X‘ و قتل مبارک مقابل سارا علی خان.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام