“بسیاری از مردم گام رقص را بر اساس راه رفتن آلو آرجون در فیلم انجام داده اند” – اخبار سرگرمی، اول پست

آلو آرجون، ستاره پان هند، همیشه ملت را با عملکرد درخشان خود تحت تاثیر قرار داده است. این سوپراستار به فیلم‌های پرفروشی مثل این داده بود آلا وایکونتاپوررامولو، دی جی: دووادا جاگانادهام، پوشپا: ظهورو بسیاری موارد دیگر که همیشه او را به سلطان نهایی باکس آفیس و قلب مخاطب تبدیل کرده است. این بازیگر جدا از اینکه جذابیت خود را در پرده بزرگ به نمایش گذاشته است، به دلیل ذات متواضع و زمینی اش نیز مورد تحسین طرفدارانش قرار گرفته است. چه از مردم عادی گرفته تا افراد مشهور و چه در فستیوال‌ها، نوازندگی ستاره پان هند نمونه‌ای از محبوبیت آن است که قبلاً هرگز دیده نشده بود. اما به نظر می رسد که این جنون به این راحتی ها حل نمی شود، زیرا پس از دریافت عشق از تقریباً همه شخصیت های مشهور، اکنون اجرای آلو آرجون، دختر رویایی بالیوود هما مالینی را تحت تأثیر قرار داده است.

سیدات

Serat Kapoor با اجرای یک آهنگ آیتم در Pushpa 2 از Allu Arjun-Rashmika Mandanna سکوت می کند.

سیدات

آلبوم Rockstar DSP Let’s Dance Chotu Motu از کیسی کا بای کیسی کی جان سلمان خان در نمودارهای بیلبورد بین المللی حاکم است

اخیراً هما مالینی هنگام صحبت در مورد آلو ارجون گفت: «من هم دیدم پوشپا: ظهور، اور بادا مازا آیا دخکه. افراد زیادی گام رقص را بر اساس راه رفتن آلو آرجون در فیلم انجام داده اند. من هم اجرایش را دوست داشتم. سپس او (الو ارجون) را در یک فیلم دیگر دیدم و متوجه شدم که او پسر خوبی است. او با یک لانگی در پوشپا بسیار روستایی و کاملاً متفاوت به نظر می رسید. او چنین شخصیتی را بازی کرد و در عین حال قهرمان است! ستودنی است که او پذیرفت که چنین ظاهری داشته باشد و این نقش را ایفا کند. قهرمانان فیلم هندی Hamare thodi na aisa dikhenge. به یاد دارم در راضیه سلطاندارمجی باید تیره‌تر به نظر می‌رسید و مردد بود.» این جملات تحسین آمیز که از چنین بازیگر مشهوری در صنعت می آید، در مورد هاله آلو آرجون به عنوان یک مجری و به عنوان یک انسان صحبت می کند که فقط به هر منطقه محدود نمی شود، بلکه در سراسر کشور و فراتر از آن جذابیت خود را دارد.

جدای از این، مجموعه پروژه های چشمگیر آلو آرجون شامل قسمت دوم فیلم پرفروش او می شود. پوشپا: ظهور. اولین نگاه آلو ارجون با نام مستعار پوشپراج از برنامه آیندهPushpa 2 The Ruleاخیراً فاش شد که توده ها را در شگفتی مطلق قرار داد. سازندگان با به راه انداختن یک کمپین تاثیرگذار برای نشان دادن ظاهر، شروع کار را رقم زدند پوشپادر سراسر جهان حکومت می کند. جدای از آن، این سوپراستار اخیراً از پروژه ای بدون عنوان توسط تهیه کننده بوشان کومار و کارگردان Sandeep Reddy Vanga خبر داده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام