برنده بوچارد OT اویلرز را پشت سر بهمن می برد و امیدهای قهرمانی بخش را زنده نگه می دارد.

کانر مک دیوید و ادمونتون اویلرز می‌خواهند هاکی خوب – بهترین مارک هاکی آنها – در فصل بعد بازی کنند.

این قطعا واجد شرایط است: اویلرز در 8 بازی پیروز و مک دیوید در 15 بازی پیروز هستند.

ایوان بوچارد یک گل پاور پلی 1:50 در وقت اضافه به ثمر رساند، استوارت اسکینر 28 شوت را متوقف کرد و اویلرز به حرکت خود ادامه داد و سه شنبه شب کلرادو آوالانچ را 2-1 شکست داد.

ماتیاس اکهولم، مدافع اویلرز، که یک گل در دوره اول داشت، گفت: “اگر بتوانید با احساس خوبی وارد بازی شوید و هاکی خوب بازی کنید، معمولاً شروع خوبی در فصل بعد خواهید داشت.” “بنابراین این تمرکز در حال حاضر است.”

بوچارد با شلیک گلوله ای از کنار الکساندر جورجیف گذشت تا جشنی را برپا کند. لحظاتی قبل، بوون بایرام، مدافع کلرادو، به دلیل قلاب زدن مک دیوید در حالی که مرکز اویلرز به سمت دروازه حرکت می کرد، یک پنالتی به ثمر رساند.

مک دیوید به برنده OT کمک کرد تا رگه امتیازی خود را افزایش دهد و به اولین بازیکن تاریخ NHL تبدیل شود که در یک فصل سه امتیاز مختلف در 15 بازی یا بیشتر داشته است. او تنها هفت بازی داشته است که در آن ها امتیازی کسب نکرده است.

تماشا کنید گل 4 بر 3 بوچارد در وقت اضافه، اویلرز را از آوالانچ برد:

اویلرز با برنده OT بوچارد برای هشتمین پیروزی متوالی بهمن را کنار زد

ایوان بوچارد ادمونتون را در وقت اضافه 2-1 بر کلرادو برد و اویلرز همچنان در تعقیب قهرمانی بخش اقیانوس آرام با یک بازی باقی مانده است.

Oilers همچنان در تعقیب عنوان Pacific Division با یک بازی باقی مانده است. آنها همچنین امتیازات خود را به 14 بازی متوالی افزایش دادند.

اکولم گفت: «ما در نهایت مستحق برد بودیم. “من فکر می کردم ما تیم بهتری هستیم و بدیهی است که دیدن آن در مقابل یک باشگاه هاکی واقعا خوب عالی بود.”

مسابقه ای با حضور دو تیم با امتیاز بالا به یک مسابقه دفاعی تبدیل شد. تعجبی نداشت، اما این بازی به یک دوره اضافی رفت. کلرادو دو دیدار قبلی این فصل را در وقت اضافه برد.

بن مایرز برای آوالانچ، مدافع عنوان قهرمانی جام استنلی، گلزنی کرد، که شاهد شکست پیاپی پنج بازی خود بود.

گئورگیف 38 سیو انجام داد، از جمله یک دفع از مک دیوید در وقت دوم. کلرادو در دو بازی مانده به پایان، برای تاج در بخش مرکزی روی صندلی راننده باقی می ماند. با یک امتیاز در روز سه شنبه، بهمن همچنین در دور اول به دلیل شکست مینه سوتا مقابل وینیپگ در اوایل شب، یخ خانگی را به پایان رساند.

جرد بدنار مربی گفت: “بازی خوب هاکی. نکته بزرگ.” “باز هم تلاش خوبی از سوی تیم ما انجام شد.”

این می تواند یک مسابقه احتمالی در پس فصل باشد. Oilers و Avalanche فصل گذشته در فینال کنفرانس غرب با کلرادو مقابل ادمونتون به مصاف هم رفتند. اما این تیم اویلرز متفاوت است. برای شروع، آنها اکولم را در مهلت تجاری در معامله با نشویل اضافه کردند.

اکهلم گفت: «بدیهی است که ایجاد شک و تردید در ذهن آنها خوب است. “داستان جدیدی برای نوشتن وجود دارد.”

آوالانچ در وقت دوم یک پنالتی چهار دقیقه ای را پشت سر گذاشت که چوب دوون تووز در دهان زک هیمن گیر کرد و خون کشید.

طبق آمار NHL، این بازی دارای پنج گلزن 100 امتیازی بود که اولین بار در 37 سال گذشته بود.

میرز در اوایل اولین دوره گلزنی را شروع کرد که به خاطر گلی که از روی اسکیت به ثمر رسید به او اعتبار داده شد. تنها 36 ثانیه بعد، اکهلم با پاس رایان مک‌لئود که از لیست مصدومان قبل از بازی فعال شده بود، بازی را مساوی کرد.

اسکینر گفت: «این واقعاً شبیه یک جو پلی آف بود. من فکر می‌کردم که ما کار بزرگی انجام دادیم، همانطور که آن را مدیریت کردیم.»

کاملا یک فصل

مک دیوید در تلاش است تا پس از وین گرتزکی در سال 1986-1987 به اولین رهبر واقعی در گل ها، پاس گل ها و امتیازات تبدیل شود. تنها هشت بار همین بازیکن در گل‌ها، پاس گل‌ها و گلزنی به عنوان پیشتاز لیگ به پایان رسیده است – گرتزکی (پنج بار)، فیل اسپوزیتو، گوردی هاو و هووی مورنز.

میکو رانتانن، مهاجم آوالانچ را بشمار که تحت تاثیر سوء استفاده های تهاجمی مک دیوید قرار گرفته است.

رانتانن می‌گوید: «آنچه که او می‌تواند انجام دهد، هرگز چنین چیزی را ندیده است. “من احساس می کنم او نیز بهتر شده است. نمی دانم این امکان پذیر است یا نه، اما احساس می کنم او اینطور است.”