برنامه نویسی آسون یاد بگیر


زبان برنامه نویسی CSS

از دیگر زبان­‌های برنامه‌ نویسی مورد نیاز در فرانت‌ اند، CSS است. حیاتی استعمال از CSS می‌­توان شیوه اکران عناصر HTML را در وب­سایت گزینش نمود؛ به طوری که می‌­توان فونت­‌ها و رنگ­‌ها، تصاویر پس زمینه و… را تغییر داد. بدین ترتیب معلوم می باشد که در رخ عدم‌استفاده از CSS این کارایی محدود خواهد شد. از ویژگی­‌های مثبت لهجه برنامه‌ نویسی CSS می‌­توان به آسان بودن ویرایش و اعمال تغییرات روی آن، استفاده آسان و امکان پشتیبانی از یکسری مرورگر اشاره کرد. از نکته ها منفی همین گویش نیز این میباشد که نسخه­‌های زیادی دارااست که تا حدودی مشخصات آن­‌ها باهم گوناگون هست و به همین خاطر ممکن میباشد به جهت اشخاص مبتدی در شروع دستور یه خرده سردرگمی ساخت کند.

رایج‌­ترین مهارت‌­ها در برنامه‌ نویسی فرانت‌ اند چیست؟

در آموزش برنامه نویسی فرانت اند به مهارت‌های متمایز پی خواهید برد که از پاراگراف این مهارت‌­ها می‌توان به طراحی ریسپانسیو، فعالیت اهمیت GIT و GITHUB، برنامه نویسی شیء‌گرا، آشنایی اهمیت طراحی رکتور، ماژول­ها، امنیت وب­سایت، فعالیت حساس Command Line، API، Json، XML و … اشاره کرد. همین نکته را در نظر داشته باشید که تخصص داشتن در چندین مهارت بهتر از داشتن اطلاعات سطحی در ارتباط اهمیت هر کدام است.

اصلی‌­ترین قدم‌ به جهت شروع آموزش زبان برنامه‌ نویسی فرانت‌ اند

  • یادگیری و آموزش زبان­‌های برنامه‌ نویسی HTML، جاوا اسکریپت و CSS

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند، احاطه در کدنویسی حرفه­‌ای اصلی HTML، JavaScript و CSS است. کدنویسی با برنامه فرانت‌ اند در مقایسه حیاتی سایر حوزه­‌های برنامه‌ نویسی آسان­‌تر و با محبوبیت بیش­تری است. آکادمی تدریس برنامه نویسی سبزلرن کلیدی به کار گیری از برترین مدرسان در راستا زبان‌­های برنامه‌ نویسی،آموزش HTML، تدریس جاوا اسکریپت و CSS و دیگر آموزش‌­های دارای ارتباط مانند تدریس گویش برنامه نویسی فرانت اند را در حیث گرفته است.

  • آشنایی اهمیت کتابخانه‌­ فریمورک‌­های جاوا اسکریپت

هر چندین وقت یک‌بار، به مجموعه­ فریمورک­‌های جاوا اسکریپت یک فریمورک سفارشی و جدید بیشتر می‌­شود.