برنامه جدید فناوری اطلاعات به دانشجویان این امکان را می دهد که پس از استخدام، شهریه پرداخت کنند

یک برنامه جدید به علاقه مندان به فناوری از پیشینه های کم درآمد اجازه می دهد تا پشتیبانی فناوری اطلاعات را در کلگری مطالعه کنند. آیا روی کیک یخ بسته است؟ آنها نیازی به نگرانی در مورد پرداخت شهریه های گران یا پرداختن به وام های هنگفت دانشجویی ندارند.

برنامه تخصصی پشتیبانی فناوری اطلاعات ابتکاری است که توسط Momentum مستقر در کلگری، گروهی که بر توسعه اقتصادی جامعه در شهر تمرکز دارد، راه اندازی شده است.

جف لومیس، مدیر اجرایی Momentum گفت: “ما علاقه مند به تلاش برای گسترش مسیر برای مردم برای دنبال کردن شغل و حرفه ای خوب در فناوری بوده ایم.” … شهریه بعد از استخدام.»

لومیس خاطرنشان کرد که تیم او از یک سازمان غیرانتفاعی آمریکایی الهام گرفته است که جلسات “آموزش فناوری” را برای شرکت کنندگان علاقه مند سازماندهی می کند.

برنامه تخصصی پشتیبانی IT از Momentum تمام وقت است و به مدت پنج ماه اجرا می شود. داوطلبان علاقه مند باید قبل از شروع کلاس های خود حداقل 500 دلار بپردازند.

این دوره قرار است در ماه ژوئن شروع شود و در حال حاضر درخواست ها را می پذیرد. از آنجایی که این اولین دوره آزمایشی این برنامه است، مکان ها محدود است و انتظار می رود گروه اول 12 تا 15 دانش آموز داشته باشد.

دانش‌آموزان می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی از برنامه و یافتن شغل، بخش زیادی از شهریه خود را بپردازند.

ما صبور خواهیم بود و به حمایت از افراد برای یافتن شغل ادامه خواهیم داد، و پس از تایید استخدام، دو سال فرصت داریم تا پرداخت شهریه را تکمیل کنیم و در این مدت هیچ سودی دریافت نخواهیم کرد.” لومیس گفت.

شرکت کنندگان می توانند نقش های مختلفی را کشف کنند

در حالی که شهریه کامل 13850 دلار است، دانشجویان به بورس های تحصیلی 6850 دلاری دسترسی خواهند داشت. آنها باید بقیه هزینه های خود را به صورت اقساط ماهانه فقط پس از تضمین شغلی که در توافقنامه تقسیم درآمد برنامه مشخص شده است بپردازند.

لومیس در گفت‌وگویی در این باره گفت: «ما در تلاش هستیم تا هزینه‌های اولیه را تا حد امکان مقرون به صرفه نگه داریم تا آنها بتوانند در آموزش‌های باکیفیت شرکت کنند که می‌تواند منجر به یک شغل خوب و در نهایت شغل در صنعت فناوری شود.» چشم بازکن کلگری.

پس از پایان دوره ای که چندین گواهینامه و تجربه کاری با شرکای صنعتی Momentum ارائه می دهد، شرکت کنندگان می توانند نقش های مختلفی را کشف کنند و به عنوان تحلیلگر پشتیبانی مشتری، متخصص کامپیوتر، نمایندگان خدمات مشتری، کارمندان اطلاعات، مدیران پشتیبانی و غیره کار کنند.


گوش کن | جف لومیس در مورد برنامه جدید فناوری اطلاعات Momentum صحبت می کند:

Homestretch6:29آموزش Momentum IT


برای هان نگوین، تحلیلگر میز خدمات فناوری اطلاعات، شرکت در یکی از برنامه های فناوری Momentum راهی برای ارتقاء مهارت و آماده شدن برای حرفه در صنعت فناوری بود.

او گفت: “بعد از فارغ التحصیلی در رشته زمین شناسی، به مدت پنج سال در خرده فروشی کار کردم. پیدا کردن کار سخت است.”

پس از شنیدن پیشنهادات Momentum و شرکت در یکی از دوره‌ها، نگوین تصمیم گرفت که قدمی فراتر بگذارد و به یک برنامه IT برای زنان پیوست – برنامه AWS re/Start.

نگوین که در طول دوره با مربی خود آشنا شد و مدت کوتاهی پس از پایان دوره کارآموزی خود در یک شرکت فناوری به او پیشنهاد شد، گفت: “من واقعاً به این برنامه اعتقاد دارم، زیرا از زمانی که این برنامه را گذرانده ام به طور قابل توجهی روی زندگی من تأثیر گذاشته است.”

نگوین گفت دوره‌هایی مانند برنامه تخصصی پشتیبانی فناوری اطلاعات به بسیاری از افراد کمک می‌کند بر محدودیت‌های مالی غلبه کنند و قدمی در صنعت فناوری محلی بگذارند.

نگوین افزود که چنین ابتکاراتی به ویژه برای کسانی که ارتباطات محلی ندارند یا از پیشینه فنی برخوردار نیستند سودمند است.

او می‌گوید: «زمینه‌های زیادی در فناوری وجود دارد، و دانستن اینکه از کجا باید شروع کرد عالی خواهد بود.