برنامه بازی جدید: ادمونتون قصد دارد میزبان رویدادهای بزرگ ورزش های الکترونیکی باشد

ادمونتون قصد دارد رویدادهای بزرگ‌تر ورزش‌های الکترونیکی را به شهر بکشاند و متعهد شده است که با گروه‌ها و سازمان‌هایی که برای ایجاد یک شهر مقصد جذاب برای صنعت در حال رشد همکاری دارند، همکاری کند.

شورای شهر از دولت می‌خواهد تا به دستور کان، به برگزاری رویدادهای متوسط ​​و بزرگ به ادمونتون کمک کند. اندرو کنک.

تاکنون فقط رویدادهای کوچک‌تر و محلی ورزش‌های الکترونیکی در استان برگزار شده است.

Knack، یکی از طرفداران بزرگ صنعت بازی های ویدئویی، خاطرنشان می کند که ورزش های الکترونیکی در شهرها و کشورها ده ها هزار بازیکن و تماشاگر را به خود جذب می کنند.

Knack در جلسه ای سه شنبه به شورا گفت: “من فکر می کنم ادمونتون این توانایی را دارد که اگر نه آمریکای شمالی، رهبر ورزش های الکترونیکی در این کشور باشد.”

Knack استدلال می‌کند که با رویدادهای بزرگ‌تر با حضور در تورنمنت‌هایی مانند فیفا، جام استنلی و جام خاکستری، مزایای اقتصادی زیادی برای ادمونتون وجود دارد.

یک میدان بزرگ با یک صفحه نمایش بزرگ که بازی های ویدیویی را نشان می دهد.
نمای کلی در جریان فینال مسابقات League of Legends بین Team G2 Esports و Team FunPlus Phoenix، در پاریس، یکشنبه، 10 نوامبر 2019. بزرگترین رویداد ورزش الکترونیکی سال شاهد بود که یک تیم چینی، FunPlus Phoenix، تاج گذاری کرد قهرمان جهان بازی ویدیویی League of Legends. هزاران نفر از طرفداران در سالن پاریس برای این رویداد جمع شدند، که گام دیگری به جلو برای تجارت رو به رشد ورزش های الکترونیکی بود. (AP Photo/Thibault Camus) (آسوشیتدپرس)

این طرح به دولت دستور می‌دهد تا استراتژی ورزش‌های ورزشی آلبرتا را – که نوامبر گذشته منتشر شد – برای راه‌هایی برای افزایش حمایت شهرداری بررسی کند.

بزرگترین مشارکت شهر می تواند ارائه راجرز پلیس به عنوان مکانی برای رویدادهای آینده باشد. مدیران شهری گفتند که این شهر 28 روز در سال به این میدان دسترسی دارد و به ندرت از آن استفاده می کند.

نمایشگاه ورزش های الکترونیکی را گسترش دهید

این سازمان گفت که در اوایل سال جاری، انجمن ورزش های آلبرتا میزبان نمایشگاهی بود که 3500 بلیت فروخت.

سی‌کی دهلیوال، مدیر توسعه کسب‌وکار و آکادمیک انجمن ورزش‌های آلبرتا، گفت که این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد ورزش‌های الکترونیکی تا به امروز بوده است.

دهلیوال هفته گذشته در مصاحبه ای گفت: «بیایید سازمان هایی را که مستقیماً تحت تأثیر رشد این صنعت قرار می گیرند، در این گفتگوها درگیر کنیم.

ضالیوال از تعهد شورا به گسترش گزینه ها استقبال می کند.

“دیدن این که حداقل یک شهر برای کمک به پیشبرد این چیزها حرکت می کند، گام مهمی در جهت درست ساختن این صنعت در اینجا در استان ما است.”

دیگر اعضای شورای شهر، از جمله آرون پاکت، از توسعه صنعت و منافع بالقوه برای ادمونتون حمایت کردند.

پاکت در جلسه شورا گفت: «از دیدن شهر الکترونیکی به خانه ورزش‌های الکترونیکی برای تقویت اقتصاد ما خوشحال می‌شوم.» و خنده همکاران را برانگیخت.

درک کوان، رئیس هنرهای تعاملی آلبرتا، گفت که این غیرانتفاعی برای توسعه فرهنگ بازی و پرورش استعدادهای محلی کار می کند.

کوان خاطرنشان کرد که IAA میزبان نمایشگاه Game Discovery یا GDX در ماه جولای است که ورزش‌های الکترونیکی بخشی از آن خواهد بود.

ما واقعاً می‌خواهیم مردم در مورد این واقعیت که ما رقبای شگفت‌انگیز، استعدادهای شگفت‌انگیزی در اینجا داریم و همچنین خالقان شگفت‌انگیزی داریم، آگاهی خود را افزایش دهند.»

کوان خاطرنشان کرد که BioWare یک شرکت معروف است که در ادمونتون ایجاد شده است. کوان گفت که ادمونتون توسعه دهندگان کوچکتری دارد که قرار است در آینده رشد کنند، به ویژه با کمک Explore Edmonton و شهر.