بررسی داهاد سوناکشی سینها و ویجی وارما

نقد Dahaad: Sonakshi Sinha، Vijay Varma، Gulshan Devaiah در یک فیلم هیجان انگیز فکر می کنند.

بررسی Dahaad از Sonakshi Sinha

قالب: سوناکشی سینها، ویجی وارما، سوهوم شاه، گلشن دوایا و زوآ مورانی

ایجاد کننده: ریما کاگتی و زویا اختر

زبان: هندی

مقالات مرتبط

ویجی

Vijay Varma در Dahaad: “شخصیت خیلی خوب نوشته شده و به طرز عجیبی جذاب است، به همین دلیل است که من به سمت آن کشیده شدم.”

ویجی

تریلر Dahaad: بازیگر Sonakshi Sinha و Gulshan Devaiah جذاب و جذاب به نظر می رسد

اولین چیزی که شما را در مورد آن شگفت زده می کند داهاد این است که یک تریلر معمولی نیست، بلکه یک سریال وب است که شما را به فکر فرو می برد. همچنین سعی در درک ذهنیت افراد جامعه ما و رفتار آنها با زنان دارد.

داهاد نه تنها ذهنیت قهقرایی مردان، بلکه زنان را نیز به تصویر می کشد. قطعاً مردانی در این سریال وجود دارند که پیشرو هستند و دوست دارند دخترانشان در زندگی موفق باشند. این نمایش طبقه گرایی و سیاست مذهبی در جامعه ما را به تصویر می کشد و اینکه چگونه حتی اگر در جامعه قد علم کرده باشید و جایی برای خود درست کرده باشید باز هم مردم شما را دست نیافتنی می پندارند.

بررسی Dahaad Sonakshi Sinha Vijay Varma Gulshan Devaiah در یک تریلر قابل تامل درخشید
Dahaad: یک تریلر اجتماعی-سیاسی

هر روز نمی توانید یک پلیس زن را که سوار گلوله می شود ببینید، سوناکشی سینها به معنای واقعی کلمه نقش آنجلی بهاتی، یک افسر پلیس محلی از یک شهر کوچک راجستان را مشخص کرده است. بازیگران مرد نمایش، گلشن دوایاه و سوهوم شاه نیز اثری از خود برجای گذاشته اند و دیدن دگرگونی شخصیت ها و اینکه حتی یک فرد ناصادق چه جنبه خوبی از آنها دارد، شگفت انگیز بود. همین امر در مورد ویجی وارما نیز صدق می کند، که در واقع قهرمان واقعی است داهاد.

ویجی وارما هنرمندی استادکار است که با هر نقشی که بازی می‌کند، به ویژه نقش‌های منفی با پیچ و تاب، می‌تواند مخاطب را شگفت‌زده کند. ویجی در نقش آناند واقعاً در نقش یک خزنده که به طور منظم یک پروفسور متاهل زندگی می کند تسلط داشت. شخصیت او به اندازه روابطش با اعضای خانواده از جمله پدرش پیچیده است. او گوشه گیر و رازدار است و در پشت این راز واقعی شخصیت او نهفته است.

بررسی Dahaad Sonakshi Sinha Vijay Varma Gulshan Devaiah در یک تریلر قابل تامل درخشید
ویجی وارما در دهاد

سوهوم شاه نقش کایلاش پرگی، پلیسی نه چندان صادق را بازی می کند. نقش او قابل پیش بینی است، اما او نیز جنبه خوبی دارد و در پایان از آن رونمایی می شود. بهترین قسمت شخصیت او این است که شما حتی تا پایان نمایش متوجه تغییرات او نخواهید شد.

دنیایی که در آن نشان داده شده است داهاد با جایی که ما زندگی می کنیم بسیار متفاوت است. مردم دختر خود را رها کرده اند و خوشحالند که با غریبه ای فرار کرده اند زیرا احساس می کنند از پرداخت مهریه نجات یافته اند. دوتایی نویسنده و کارگردان زویا اختر و ریما کاگتی راهی برای ورود به ذهن مخاطب با خط داستانی منحصر به فرد خود و همچنین برخورد با آنها دارند. روند فکری آنها و شیوه ای که در سینما ایجاد کرده اند شما را به فکر فرو می برد. آنها این توانایی خیره کننده را در برداشتن مفاهیم منحصر به فرد و بافتن داستانی پیرامون آن دارند. کلاه بر سر سازندگان برای ارائه نمایش با ظرافت و وضوح بسیار بالاست.

برای من این یک فیلم هیجان انگیز است که به شکلی متفاوت ساخته شده است و تاکید اصلی بر وضعیت سیاسی-اجتماعی کشورمان است. قطعاً جاهایی وجود دارد که احساس می کنید کشیده شده و قابل پیش بینی است، اما کسانی که می توانند معنای عمیق تر آن را درک کنند. داهاد متوجه خواهد شد که فقط یک تریلر چیزهای بیشتری وجود دارد که سازندگان می خواستند نشان دهند.

داهاد، می توانم بگویم نمایش یک فرد متفکر است که تأکید اصلی آن معمای قتل نیست، بلکه سفر یک قاتل زنجیره ای است و چیزی که او را به فردی که هست تبدیل می کند. این نمایش به بررسی ویژگی‌های قاتل زنجیره‌ای و همچنین ذهنیت افراد اطرافش می‌پردازد. قطعا داستانی قدرتمند در مورد زنان است، اما مردان را فراموش نمی کند و در عین حال نشان می دهد که همه مردان بد نیستند. قاتل سریالی جنبه‌های خوبی هم دارد که از همسر شاغلش حمایت می‌کند، در واقع او یک توانمند در حرفه‌اش است و وقتی همسر مجبور است برای شیفت شب برود از مراقبت از بچه یا خانه دریغ نمی‌کند. .

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام