با 15.81 کرور در روز اول، کیسی کا بای کیسی کی جان سلمان خان دومین افتتاحیه بزرگ سال 2023 پس از پاتان است.

سلمان خان بعد از چهار سال وقفه با فیلم فرهاد سامجی به مناسبت عید به گیشه بازگشت. کیسی کا بای کیسی کی جان و مطمئناً انتظاراتی وجود داشت. در روز افتتاحیه، این فیلم 15.81 کرور جمع آوری کرد و دومین افتتاحیه بزرگ سال بعد از شاهرخ خان را به خود اختصاص داد. پاتان.

انتظار می رود این فیلم در روز دوم به مناسبت عید رشد کند. اما این اکشن تا کجا در ویترین های بلیط سفر خواهد کرد، سوالی است که طرفداران بای باید کنجکاو باشند تا به آن پاسخ دهند. این مجموعه‌ها ممکن است در مقایسه با بلاک‌باسترهای قبلی خان مانند بادیگارد، سلطان، کیک، بهارات، و باجرنگی بهیجان از سقف بالاتری برخوردار نبوده باشند، اما این گواهی بر قدرت ستاره‌ای محض اوست که فیلمی که عمدتاً بازیگران تازه‌وارد و کارگردانی قطبی شده را به نمایش می‌گذارد. جمعیت تا حد ملایم

خان از زمان موفقیت در گیشه یک هیولای خطاناپذیر بوده است دابنگ و با فیلم هایی از این قبیل ادامه پیدا کرد آماده، بادیگارد، Ek Tha Tiger، Dabangg 2 Kick، Bajrangi Bhaijaan، Sultan، و ببر زیندا های. حتی رفت و آمدهای کمتر موفق او مانند جی هو، تیوب لایت، بهارات، و مسابقه 3 بیش از تعداد زیادی از معاصران خود مولا ضرب کرده است.

در مصاحبه ای اختصاصی با فرست پست، بازیگران این فیلم، پالاک تیواری و جاسی گیل، از اولین دیدار خود با بهایی صحبت کردند.

پالک: اولین ملاقات من با او در هشت سالگی اتفاق افتاد و هر چقدر هم که تلاش می کنم، هرگز نمی توانم آن را فراموش کنم، زیرا در سراسر اینترنت وجود دارد. او داشت مامانم را می برد داخل خانه رئیس بیگ و من خیلی گریه می کردم و او به سمت من آمد و گفت: اوه عزیزم، اشکالی ندارد. الان هم خیلی راحت آغوشش را نمی دهد، اما هر وقت این کار را بکند، همیشه ارزشش را دارد.

یاسی: من برای اولین بار آقا سلمان را در فرودگاه چندیگر دیدم. او در حال راه رفتن به سبک با بالنسرهای خود بود. شخصی که همراه من بود به من خبر داد که سلمان خان با کلاس اکونومی سفر خواهد کرد. و من به این فکر می‌کردم که چه چیزی لازم است که از آن بترسم؟ چنین شخصیت بزرگی می تواند در کلاس اقتصادی هم سفر کند. اما اولین ملاقات من با سلمان زمانی اتفاق افتاد که در Chandigarh برای CCL (لیگ کریکت سلبریتی ها) بازی می کردیم. به سمتش رفتم و خودم را معرفی کردم و او فقط به من خیره شده بود.

در مورد ورودی های سلمان در مورد فیلم

پالک: او در هر مرحله بسیار درگیر و حاضر بود. و او باعث شده که همه ما احساس مهم بودن و حضور داشته باشیم. هر بار که آهنگ می گرفت با ما تماس می گرفت و از ما پاسخ می خواست. او حتی یک ترانه کامل را دوباره فیلمبرداری کرد.

یاسی: وقتی آن آهنگ را دیدیم، متوجه شدیم که این آهنگ در مقایسه با بقیه عالی نیست. و هر بار که آهنگ جدیدی می آمد، از مرد غرور به من زنگ می زد و از من پاسخ یا بررسی را می خواست.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام