با بیش از 51 میلیون بازدید در 24 ساعت، تریلر Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan هیجان طرفداران را برانگیخت – اخبار سرگرمی، Firstpost

پس از باز شدن به استقبال هیجان انگیز طرفداران و تماشاگران، تریلر کیسی کا بای کیسی کی جان است بر روایت بر پلتفرم های رسانه های اجتماعی و سایت های اشتراک گذاری ویدیو تسلط دارد. در عرض 24 ساعت، تریلر بیش از 51 میلیون بازدید در سراسر پلتفرم‌ها از جمله یوتیوب، فیس‌بوک، اینستاگرام و سایر سایت‌های مشابه به دست آورد.

تریلر از نظر محبوبیت و واکنش های طرفداران و گروه های بیننده عملکرد فوق العاده ای داشته است. کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه تحت تاثیر این تریلر قرار گرفتند و مشتاق شدند. یکی از کاربران در توضیح این تریلر نوشت: «بعد از یک فاصله طولانی و از دست دادن بیش از حد آن، بایجان را در یک آواتار بی‌نقص می‌بینیم که واقعاً او را تعریف می‌کند. برای فیلم هیجان زده هستم.»

مخاطبان به طور کلی و طرفداران، به طور خاص، شیفته اکشن خامی هستند که در تریلر شاهد آن بودیم. بسیاری از طرفداران این سوپراستار به این نکته اشاره کردند که شخصیت سلمان در فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan آنها را به یاد اقدام بی رحمانه و جمجمه برانگیز او از فیلم های گذشته او می اندازد. یکی از کاربران با اشاره به آن نوشت: «این تریلر من را به یاد شخصیت ظالم و بهترین اکشن سلمان خان از فیلم Wanted و Garv می اندازد. این یکی عالی خواهد بود.»

بدون شک این یکی از بهترین اجرای سکانس‌های اکشنی است که در چند وقت اخیر دیده‌ام. هیچ کس بهتر از سلمان خان نمی تواند این کار را انجام دهد.

کاربران شبکه های اجتماعی همچنین به شیمی بین سلمان و عشق روی صفحه نمایش او، پوجا هگده اشاره کردند و گفتند که مشتاقانه منتظر دیدن این زوج در صفحه بزرگ هستند.

محصول فیلم سلمان خان کیسی کا بای کیسی کی جان به کارگردانی فرهاد سامجی. در این فیلم سلمان خان، ونکاتش داگوباتی، پوجا هگده، جاگاپاتی بابو، بومیکا چاولا، ویجندر سینگ، ابیمانیو سینگ، راغاو جویال، سیذارت نیگام، جاسی گیل، شهناز گیل، پالاک تیواری و وینالی باتناگار با تمامی عناصر فیلم سالگار به ایفای نقش می‌پردازند. – اکشن، خانوادگی-درام و عاشقانه. این فیلم قرار است در عید 2023 اکران شود و استودیو زی در سراسر جهان اکران شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام