با افزایش اوج COVID-19 ، میزان تایید جیسون کنی سقوط می کند

این یک خط روند است که به نظر نمی رسد جیسون کنی بتواند آن را معکوس کند. یک نظر سنجی دیگر از افکار عمومی که نشان می دهد تعداد فزاینده ای از آلبرتایی ها شغل او را قبول ندارند.

چند هفته پس از پیروزی وی در انتخابات ، میزان تایید کنی از بالاترین میزان 61 درصدی در ژوئن 2019 ، به 40 درصد در هفته گذشته رسیده است.

نظرسنجی کنندگان و ناظران سیاسی می گویند این بازتاب چگونگی مدیریت بیماری همه گیر COVID-19 توسط دولت کنگره آمریکایی کنی است ، زیرا وی نتوانسته است کسانی را که مایلند محدودیت های بیشتری برای مهار موارد ویروس کرونا ببینند ، جبران کند.

شاچی کورل ، رئیس م Instituteسسه آنگوس رید ، که این نظرسنجی را در هفته آخر ماه نوامبر انجام داد ، گفت: “شما از نظر سیاسی نخست وزیری بدست آورده اید که واقعاً واقعاً است ، واقعاً می دانید که هیچ یک از طرفین خوشایند نیست و توسط هر دو طرف مجازات می شود.” .

این نظرسنجی نشان می دهد که میزان عدم تأیید کنی 58 درصد است – دوم بعد از برایان پالیستر از مانیتوبا ، که 64 درصد از نظر او مخالف است.

جان هورگان ، پیش از میلاد ، که در اکتبر دولت اکثریت را به دست آورد ، با 64 درصد بالاترین رأی موافق در کشور ، با فرانسوا لگولت کبک ، برخوردار است.

موسسه آنگوس رید نظرسنجی آنلاین را 24 تا 30 نوامبر سال 2020 انجام داد و از 5،003 کانادایی س askedال کرد: “آیا هر یک از افراد زیر را تأیید یا رد می کنید؟” در آلبرتا ، 602 نفر پاسخ دادند. حاشیه خطا در آلبرتا +/- 4 درصد است ، 19 برابر از 20. (موسسه آنگوس رید)

در آلبرتا ، 40 درصد از کسانی که از آنها خواسته شده است می گویند که عملکرد شغلی کنی را تأیید می کنند ، در حالی که دو درصد بلاتکلیف بودند.

کورل می گوید که کنی در حال عبور از یک طناب است و سعی دارد با حمایت از حامیان خود در روستاهای آلبرتا با اجتناب از اجباری بودن ماسک اجباری در سراسر کشور ، از آنها دلجویی کند ، در حالی که در عین حال با انتقاد روبرو بود که محدودیت های جدید برای خم شدن منحنی عفونت های جدید به اندازه کافی پیش نرفت.

هفته گذشته ، كنی در یك گفتگوی فیس بوك با حامیان UCP گفت كه دولت وی در مقابل درخواست استفاده ماسك اجباری در اماكن عمومی مقاومت می كند زیرا مردم در روستاهای آلبرتا از این دستور سرپیچی می كنند.

“چرا ما کاری انجام می دهیم که ضد تولید شود؟” او گفت.

آلبرتا همچنان به ثبت سوابق جدید آلودگی COVID-19 روزانه می پردازد و از نظر تعداد سرانه فعال ، کشور را رهبری می کند.

تحلیلگران سیاسی می گویند تصادفی نیست که تعداد پرونده ها در حال افزایش است و محبوبیت کنی در حال کاهش است.

Duane Bratt ، استاد علوم سیاسی ، با اشاره به محدودیت های COVID ، گفت: “من می گویم اکثریت آلبرتایی ها معتقدند که او به اندازه کافی پیشرفت نکرده است.”

“و اگر عمل محدود را با افزایش تعداد پرونده ها ، افزایش تعداد بیمارستان ها ، افزایش تعداد مرگ و میر ترکیب کنید ، مردم شروع به برقراری این ارتباطات می کنند.”

برات می گوید که نخست وزیر ممکن است هزینه یک پاسخ همه گیر را که شامل پیام ها و تناقضات مختلف است ، بپردازد.

“چه مقدار از این امر ناشی از نوع نیمه پاسخ هفته گذشته بود؟”

“کجا ، بله ، او بچه ها را از مدرسه به خانه فرستاد ، اما شما هنوز هم می توانید به یک کازینو بروید.”

برات ، استاد تدریس در دانشگاه مونت رویال ، گفت: “بله ، اگر در کالگری هستید باید ماسک بزنید ، اما اگر در دو تپه باشید مجبور نیستید ماسک بزنید.”

کورل می گوید اگر این محدودیت های جدید اعلام شده در هفته گذشته بتواند سرعت انتشار ویروس را کاهش دهد ، کنی به همان خوبی می تواند تغییر در میزان رضایت شغلی افتاده خود را مشاهده کند.

کورل گفت: “اجازه ندهید این واقعیت را بزرگ جلوه دهیم که در حالی که وی در حال حاضر دومین نخست وزیر کم محبوب در کشور است ، تأیید 40 درصد دقیقاً چیزی نیست که از نظر سیاسی برای او فاجعه بار باشد.”

“بدون پاسخ آسان”

دفتر نخست وزیر بیانیه ای را در پاسخ به نظرسنجی آنگوس رید ارسال کرد.

سخنگوی كریستین میات گفت: “ما كاملاً بر حفاظت از زندگی و معیشت در برابر تأثیرات مخرب COVID-19 متمرکز شده ایم ، نه نظر سنجی از افكار عمومی.”

وی گفت: “این تصمیمات دشواری است و پاسخ ساده ای برای پیمایش این بیماری همه گیر وجود ندارد ، اما ما به هر آنچه برای محافظت از آلبرت ها در برابر این بحران بی سابقه بی سابقه انجام می شود ، ادامه خواهیم داد.”


برایان لبی خبرنگار شرکت با CBC کلگری است. اگر ایده داستانی یا نکته خوبی دارید ، می توانید از طریق [email protected] یا در توییتر از طریقCBCBryan به او برسید.