با آخرین شماره فوتار رافتار، «تلفن میلا کِه»، با حضور آروسا خان باشکوه، آماده شیار شوید.

Raftaar یکی از آن استعدادهای مورد علاقه موسیقی معاصر است که توانایی‌هایش به عنوان آهنگساز، ترانه سرا و خواننده همیشه آهنگ‌های راهگشا، جریان‌ها و دیدگاه‌های پرطرفدار را خلق کرده و طرفداران را در سراسر جهان شگفت‌انگیز کرده است. این بار سونی موزیک تک آهنگ بی نظیری به نام “Phone Mila Ke” به آهنگسازی، نویسندگی و خوانندگی رافتار منتشر کرده است. او در آواز توسط AKASA ملحق شده است که کاملاً با صدای دلربای او هماهنگ است. ترکیب سنی جدید این ترکیب پا به زیبایی با جذابیت دنیای قدیمی ترکیب می شود و صدایی تولید می کند که تنها پس از یک بار گوش دادن روی لب ها می ماند.

برای تطبیق با طعم صدا، یک موزیک ویدیوی بزرگتر از حد معمول است که در مقیاسی تماشایی با هنرپیشه برجسته آروسا خان گرفته شده است، که پیش از این در یک آهنگ کوتاه با آکشی کومار در «باچان پاندی» اولین بار حضور داشت. از بالیوود گرفته تا سالسا، او قدم های خود را با رقصنده با استعداد، Raftaar هماهنگ می کند. آروسا پس از ماه ها تمرین، بهترین کار خود را به کار می گیرد و نتیجه خود گویای آن است.
«Phone Mila Ke» مخاطبان زیادی پیدا می‌کند که مانند امروز با آن ارتباط برقرار می‌کنند، جایی که تمام جدایی‌ها و گریم‌ها در آنجا اتفاق می‌افتد. فراتر از همه، جریان رپ رافتار، همراه با اشعار جذاب و آهنگ‌های پرطرفدارش با میلیون‌ها نفر از طرفداران او مانند قبل خواهد بود.

صحبت درباره آهنگ رافتار، خواننده، آهنگساز، ترانه سرا، «ریشه های این قطعه موسیقی Phone Mila ke مبتنی بر فولک است. من سعی کرده ام جوتی کاسوری زیبا را با یک پیچ و تاب مدرن احیا کنم.

آروسا خان تجربه‌اش را به اشتراک می‌گذارد: «Phone Mila ke برای من یک آهنگ رویایی و رویایی است که این فرصت عالی را برای همبازی شدن با Raftaar چند استعدادی دارم. من مطمئن هستم که بینندگان و شنوندگان این کار را انجام خواهند داد. منتظر عشق آنها هستم.»

آکاسا در هنگام انتشار گفت: «کار کردن با Raftaar که به راحتی محبوب ترین هنرمند و انسان است، همیشه عالی است. بهترین بخش در مورد این آهنگ این واقعیت است که او در آن می خواند، جدا از اینکه طبق معمول با شعر و آهنگسازی آن را می کشد. من باید تمام ناتانکی هایم را کنار بگذارم و امیدوارم تماشاگران از گوش دادن و شیار کردن به آن لذت ببرند! ویبهاو پانی با ضربات آن را کشته است و البته آروسا در نقش عروس چیلا زیبا به نظر می رسد.

این موزیک ویدیو دارای برخی از بهترین استعدادها است که در زمینه بصری همکاری کرده اند و آن را تبدیل به یک تجربه صوتی و تصویری بی نظیر کرده اند.