باغ وحش کلگری اولین تولد گوریل را جشن می گیرد

کارکنان مؤسسه وایلدر/باغ‌وحش کلگری در حالی که روز پنج‌شنبه اولین سالگرد تولد نوزاد گوریل آیار را با پخش‌کننده‌های رنگارنگ، کیک‌های کوچک، کت و شلوار و یک بنر شخصی‌شده جشن گرفتند، هیچ چیزی را روی دست نگذاشتند.

ایار در حالی که تماشاچیان از دور خوشگذران را تحسین می کردند، روز ویژه ای را که توسط نیروهای گوریل های دشت غربی در باغ وحش احاطه شده بود، جشن گرفت.

کری کلمن، ناظر مراقبت از حیوانات در باغ وحش، در بیانیه‌ای گفت که ایار در چند ماه گذشته به پدرش و سایر اعضای خانواده گوریل نزدیک‌تر شده است.

او در بیانیه ای گفت: “Eyare به رشد و اعتماد به نفس خود ادامه می دهد. او اغلب در طول روز در حال کاوش، درگیر شدن در رفتارهای بازی و غنی سازی و جستجوی غذا با خانواده اش است.”

Eyare اغلب به عنوان یک گوریل کنجکاو و باهوش توصیف می شود که می تواند بازدیدکنندگان و کارکنان باغ وحش را با انرژی و اشتیاق عفونی خود درگیر کند. او همچنین به یک گوریل با اعتماد به نفس تبدیل شده است که از انجام کارها به تنهایی هراسی ندارد.

کولمن گفت: “شما خواهید دید که او به تنهایی در حال کاوش در زیستگاه داخلی است، زیرا اعضای بزرگسالان سرباز در طول روز استراحت می کنند.”

برای جشن تولد Eyare، کارکنان باغ وحش از قبل با یک سری سورپرایز برای سربازان گوریل آماده بازی کردند، مانند دستمال کاغذی، جعبه های خالی و وان های پر از آب صابون که گوریل ها می توانستند پاشیده شوند.

نمای نزدیک از بنر تولد در جشن تولد Eyare در باغ وحش کلگری.
باغ وحش روز پنجشنبه یک جشن تولد برای جوانترین گوریل خود برگزار کرد. (ارسال شده توسط موسسه وایلدر/باغ وحش کلگری)

عیار و خانواده‌اش همچنین با تنقلاتی مانند سبزیجات و کیک‌های سفارشی ساخته شده از موادی مانند پوره بیسکویت منجمد، چغندر پوره شده، سیب‌زمینی و سبزیجات پذیرفته شدند.

نیروهای گوریل باغ وحش ممکن است در چند ماه آینده خبرهای خوب بیشتری در اختیار داشته باشند.

ایوار به زودی می‌تواند با خواهر یا برادر ناتنی‌اش بازی کند، اگر همه چیز خوب پیش برود – یکی از اعضای 14 ساله نیرو، Yewande، در بهار امسال در انتظار اولین فرزندش است.