بازگشت ویدیا بالان به سینماها با رهبری گروه بازیگران قدرتمند در قتل مرموز Neeyat-Entertainment News, Firstpost

Abundantia Entertainment و Prime Video، امروز، تاریخ اکران جهانی راز قتل مورد انتظار خود را اعلام کردند. نیت. Whodunnit جذاب، با حضور ویدیا بالان در نقش اصلی، تاریخ خود را با تماشاگران در سینماها در 7 ژوئیه 2023 نشان می‌دهد. Neeyat توسط Anu Menon کارگردانی می‌شود که آخرین کارگردانی Vidya Balan را در سوپرهیت 2020 بر عهده داشت.شکونتالا دیوی‘، بر اساس زندگی و زمان بانوی معروف به کامپیوتر انسان. تیتراژ کارگردانی اخیر Anu Menon همچنین شامل قسمت‌های متعددی از سریال تحسین‌شده بین‌المللی «Killing Eve» است.

Neeyat دارای یک گروه غبطه‌انگیز است که رام کاپور، راهول بوز، نیراج کابی، آمریتا پوری، شاهانا گوسوامی، نیکی ولیا، دیپانیتا شارما، شاشانک آرورا، پراجاکتا کولی، دانش رضوی، ایشیکا مهرا و مدهاو دیوال در نقش‌های محوری حضور دارند. نیت توسط Anu Menon، Priya Venkataraman، Advaita Kala و Girvani Dhyani با دیالوگ هایی از کوسار منیر نوشته شده است.

Neeyat که توسط Abundantia Entertainment به رهبری ویکرام مالهوترا ساخته شده است، که Shakuntala Devi را نیز تهیه کرده است، و تهیه کننده مشترک پرایم ویدیو، Neeyat داستانی پر از تعلیق از یک کارآگاه بعید (ویدیا بالان) را روایت می کند که در مورد قتل های مرموز در مهمانی میلیاردرها تحقیق می کند. به نظر می رسد و همه مظنونان یک یا دو راز را پنهان می کنند.

نیت نشان دهنده بازگشت ویدیا بالان به سینماها پس از حضور موفق او در دیجیتال با سه فیلم فوق العاده موفق است که در پرایم ویدیو به نمایش درآمد. از طرف سرگرم کننده خانوادگیشکونتالا دیوی‘ (2020) به استقبال منتقدان’شرنی‘ (2021) و در نهایت فیلم پرفروش تاثیرگذار’جلسا(2022). ویدیا چندین جایزه بهترین بازیگر زن را برای این فیلم ها در انجمن های معتبر دریافت کرده است. نیت همچنین تیم را دوباره متحد می کند شکونتالا دیوی -Abundantia Entertainment، Anu Menon، Vidya Balan و Prime Video. این دومین تولید مشترک تئاتری برای Abundantia Entertainment و Prime Video است.

تهیه کنندگان پوستر تیزر این فیلم را منتشر کردند که تماشاگران اولین نگاهی پنهانی خود را به دنیای نیت. این فیلم در تاریخ 7 جولای 2023 در سراسر جهان اکران خواهد شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام