بازمانده هومبولد برونکوس مردان را تشویق می کند که در مورد مسائل بهداشت روانی آزاد باشند

تایلر اسمیت بیست و دو ساله می گوید که مدت زیادی طول کشید تا درک کند که بهبودی او از سقوط مرگبار هومبولد برونکوس چیزی بیش از سلامتی جسمی او نخواهد بود.

اسمیت – اصالتاً اهل لدوک ، آلتا ، – از سانحه ای که منجر به کشته شدن 16 نفر و زخمی شدن 13 نفر شد ، جان سالم به در برد. در آوریل 2018 ، یک نیمه موفق نشد در تقاطع بزرگراه متوقف شود و با اتوبوس تیم Broncos برخورد کرد.

وی در مصاحبه ای با رادیو CBC گفت: “من تقریباً همه چیز را در جنبه ذهنی خود در پشت مشعل قرار داده ام.” ادمونتون AM.

“حدوداً در ماه نوامبر 2018 پس از حادثه بود که در واقع متوجه شدم که خوب ، لازم است در مورد بهداشت روانی خود نیز کاری انجام دهم.”

ادمونتون AM6:29بازمانده هومبولت برونکوس که آگاهی را در مورد سلامت روان مردان افزایش می دهد

بشنوید که چرا یک بازمانده از هومبولد برونکوس می خواهد مردان در مورد بهداشت روان گشوده شوند. 6:29

اکنون ، اسمیت در مورد سلامت روان خود باز است و می خواهد افراد دیگر نیز همین گونه باشند. او گفت که او می داند سخت است. در آغاز ، او نمی دانست که از کجا شروع کند ، سفری که برای تشویق دیگران ، به ویژه مردان ، برای اولین قدم استفاده می کند.

“این بزرگترین ، شجاع ترین و شجاعانه ترین اقدامی است که می توانید انجام دهید ، اما اگر اولین قدم را بردارید ، [you’re] واقع بینانه ، امیدوارم از آنجا بالا بروم “، او گفت.

اسمیت گفت که او و اعضای بازمانده تیم یک برادری هستند. همه برای هر چیزی که یکی از اعضای تیم نیاز داشته باشد در آنجا هستند.

“من فکر می کنم [it’s] به ویژه برای من یک قسمت مهم و حیاتی در بهبودی همه بوده است. من نمی خواهم به جای همه بچه های دیگر صحبت کنم ، اما من فقط دوست دارم که این بچه ها را داشته باشم و بتوانم متنی یا هر چیزی را که ممکن است برای اتصال ارسال کنم. “

Movember یک نقطه شروع کامل است

چند سال پیش ، اسمیت با Movember درگیر شد ، رویدادی سالانه در ماه نوامبر که مردان برای افزایش آگاهی از مسائل بهداشتی مردان سبیل می کارند.

“من فکر می کنم Movember فقط یک پلت فرم مناسب برای مردان است ، به ویژه [those] آنها که نمی دانند از کجا باید شروع کنند یا واقعاً نمی دانند که چگونه می توانند سفر خود را در زمینه بالقوه بهبود و رشد و بهبود با هر کاری که با آن سر و کار دارند شروع کنند. ”

“من مخصوصاً دوست دارم سبیل هایم را پرورش دهم.”

او گفت حتی دوست دخترش نیز شروع به دور زدن می کند.

“او نیز آن را دوست دارد.”

عبور از تروما و عواقب سقوط نیاز به پشتیبانی داشت ، چیزی که اسمیت گفت او بلافاصله از آن استقبال نکرد.

“حالا که این را پشت سر گذاشتم ، فهمیدم که هیچ شرمنده ای نیست که با یک عده از دوستانت گریه کنی یا فقط جلوی همه دوستانت احساسات نشان دهی ، زیرا اگر آنها واقعاً دوست تو باشند و واقعاً به تو اهمیت دهند ، سپس آنها هر کاری که شما نیاز دارید انجام می دهند.

“اگر افراد مناسبی در اطراف خود داشته باشید ، اوضاع واقعاً درست خواهد شد.”