بارها خواستار برخورد با کلوپ های شبانه واقعی هستند که قوانین COVID-19 را نقض می کنند

کسانی که در صنعت مهمان نوازی هستند می گویند که به جای اقدامات گسترده ای که بر همه مشاغل تأثیر می گذارد ، بازتاب های بیشتری برای موسساتی که قوانین COVID-19 را اجرا می کنند و کلوپ های شبانه واقعی را اداره می کنند ، وجود دارد.

کلوپ های شبانه از ماه مارس قادر به فعالیت در آلبرتا نبودند – همانطور که نخست وزیر جیسون کنی آن را در یک کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه اعلام کرد – اما هنوز مکانهایی وجود دارد که هنگام ساعت 10 شب میزها را از طبقه رقص پاک می کنند.

کنی گفت این یکی از دلایلی است که بارها ، رستوران ها و میخانه ها مجبور هستند ساعت 10 شب از الکل خودداری کنند و تا ساعت 11 شب قفل شوند

كني گفت: “متأسفانه ، ما شاهد تعداد زيادي از تخلفات هستيم كه بخصوص بارها و بارها به كاباره هاي مجازي شبانه تبديل شده اند.” “این تعداد فزاینده ای از تخلفات است که نگرانی ایجاد کرده و باعث محدودیت امروز شده است.”

در دو ماه گذشته ، شش حکم اجرای بهداشت برای موسسات متناسب با این توصیف در منطقه کلگری صادر شده است ، برخی از دستورات کار و برخی دیگر دستورهای تعطیلی. فقط یکی از آن سفارشات هنوز فعال است.

برخی از دستورات بازرسان بهداشت ، رقص و آواز مراجعه کنندگان ، کمبود موانع پلکسی گلس در کنار میله ، یا میزهایی را که بدون فاصله مناسب در محل تنظیم شده اند ، توصیف می کنند.

اگر همه می خواهند که این وضعیت عادی ادامه یابد … ضروری است که همه پروتکل های ارائه شده را دنبال کنند.-رنی تسو ، مالک واگن برقی 5

Lounge Central دوبار در ماه اکتبر توسط بازرس خدمات بهداشتی آلبرتا نوشته شد.

بازرس نوشت مشتریانی که کنار میزشان می رقصیدند ، بین میزها حرکت می کردند و در یک مورد ، 15 نفر با فاصله کمتر از دو متر نشسته بودند. به گفته این افسر ، در یک لحظه دی جی بدون استفاده از ماسک روی بینی و دهان خود ، به بالای میز حامیان نشسته خم شد.

ویدئویی که در ماه سپتامبر به صفحه فیس بوک Central ارسال شده است ، قبل از قدمت بازدید بازرسان بهداشت ، گروهی را نشان می دهد که ایستاده اند و می رقصند. در زیرنویس آمده است: “کاملا بسته بندی شده. شب شلوغ”.

ویدئوی دیگری ، که چند روز پس از بازگشایی دفتر تأسیس در نوامبر به اینستاگرام ارسال شد ، یک زمین رقص بسته و بدون نقاب را نشان می دهد – به جز یک زن تنها که از داخل قاب عبور می کند و ماسک جراحی آبی رنگی را که زیر چانه اش جمع شده است. CBC News نتوانسته است به کسی که فیلم را ضبط کرده است برسد تا زمان ایجاد آن را تأیید کند.

Lounge Central درخواستهای مكرر برای اظهار نظر را رد كرده است.

طبق AHS ، از ماه مارس تاکنون 2،121 مورد تخلف مربوط به COVID-19 و ده ها هزار شکایت در سراسر استان رخ داده است.

اما ، اطلاعات مربوط به رفتار حامیان شبانه مانند جمع آوری نشده است.

در بیانیه ای ، سخنگوی AHS نوشت كه آنها جریمه نمی كنند ، اما می توانند “فعالیتهای اجرایی مخصوص مراكز را كه از دستورالعملهای تعیین شده توسط CMOH تبعیت نمی كنند ، انجام دهند.”

صاحب بار می گوید ، اجرای قانون بیشتر لازم است

جیمز بالانتین ، صاحب کشتی و لنگر گفت که بدیهی است که سیستم فعلی کار نمی کند. وی گفت این نوع مکان ها زمزمه می شود – اگر می خواهید بیرون بروید و مهمانی کنید ، مردم می دانند کجا باید بروند.

باللانتین گفت: “من دشوارم بپذیرم که این زمانی نیست که اگر لازم باشد کمی چینی خرد کنیم و سپس بیرون برویم و این قوانین را اجرا کنیم.” “من فکر می کنم این به نفع تعداد زیادی از مردم است.”

وی گفت کشتی و لنگر کارکنان اضافی استخدام کرده است تا به آنها کمک کند تا اقدامات بهداشت عمومی را رعایت کنند. آنها حتی یک مهندس از سیستم HVAC نوار بازدید کرده اند.

اگر در هر زمان همه چیز از کنترل خارج شد ، کارکنان مجاز به تعطیل کردن بخشی از میخانه یا کل میخانه هستند.

بالانتین گفت که آنها در مورد وقایع بزرگ در طول دوره کریسمس نگرانی دارند و حتی در حال تعطیلی برای سال نو هستند – زیرا آنها از رفتاری که خارج از بیماری همه گیر کاملاً طبیعی باشد ترس دارند.

“چگونه می توانید از هرکسی که عادت دارد بالا و پایین بپرد ، همه دوستان خود را در یک زمان مانند سال نو بغل کرده و ببوسد ، بپرسید؟” بالانتین گفت. “چگونه سعی می کنید اطمینان حاصل کنید که همه آنها بنشینند و یکدیگر را لمس نکنند و از بالای میزهایشان عبور نکنند؟ می دانید که این تقریبا یک فکر پوچ است.”

موسی تدلا صاحب Portico Lounge است که وی آن را محلی برای نشستن ، نوشیدن و کشیدن قلیان در مردم توصیف کرد. این یک باشگاه نیست اما آنها به طور خاص DJ دارند.

او به سی بی سی نیوز گفت که در ماه سپتامبر توسط سرویس های بهداشتی آلبرتا مورد بازدید قرار گرفت و به او گفته شد که میزها را بالای زمین رقص خود قرار دهد ، و پلکسی گلاس را به منطقه بار اضافه کند – تمام اقدامات موجود در حال حاضر. وی گفت: وقتی مراجعین می نشینند ، آنها قوانین را می دانند ، اما وقتی الکل وارد مخلوط می شود ، همه چیز تغییر می کند.

تدلا گفت: “وقتی کمی مست می شوند ، سعی می کنند بدون ماسک حرکت کنند و ما به آنها می گوییم ماسک بزنند.” “من گزاف گویی ، نگهبان امنیتی دارم ، مأموران امنیتی من به آنها می گویند … من می خواهم به آنها بگویم ، اگر شما از قوانینی پیروی نکنید که دفعه دیگر اجازه ورود شما را نخواهیم داد.”

وی گفت به دلیل محدودیت های جدید ، قرار نیست در ماه نوامبر اجاره بدهد زیرا بیشتر مراجعه کنندگان وی بعد از ساعت 10 شب می آیند

ارنی تسو مالک ترولی 5 ، و رئیس انجمن مهمان نوازی آلبرتا است. وی گفت: بازیگران بد سایر مشاغل را به خطر می اندازند و این درست نیست.

تسو گفت: “برای آن مکانهایی که مجدداً از دستورات پیروی نمی کنند یا از محدودیت ها و پروتکل های ناشی از بهداشت آلبرتا چشم پوشی می کنند ، باید جریمه شوند.” “آنها احتمالاً باید مدتی تعطیل شوند.”

تسو گفت که رستوران ها تمام تلاش خود را کرده اند تا کارمندان و مشتریان از ایمن ماندن در امان بمانند و احساس عادی بودن را ارائه دهند.

“اگر همه می خواهند که این وضعیت عادی همچنان بتواند بیرون برود ، می دانید ، حتی در سالن های ورزشی که اکنون تعطیل شده اند ، ضروری است که همه پروتکل هایی را که توسط رئیس ارشد پزشکی ما تنظیم شده است ، دنبال کنند.” تسو گفت

نخست وزیر گفت در طی 9 ماه گذشته ، 18 مورد شیوع در بخش مهمان نوازی بوده است که 0.16 درصد از مشاغل صنعت مهمان نوازی را نشان می دهد.

هیچ بستری شدن یا فوت با این موارد ارتباط ندارد. اما در حال حاضر حدود 65 درصد موارد COVID-19 در استان منبع انتقال ناشناخته دارند.