بابی کارنز نوازنده موسیقی جاز ادمونتون در اثر بیماری COVID-19 درگذشت

خانواده وی تأیید کردند ، بابی کرنز ، نوازنده موسیقی جاز ادمونتون ، شنبه در سن 78 سالگی در اثر بیماری COVID-19 درگذشت.

کرنز کار خود را در سن 15 سالگی به عنوان گیتاریست حرفه ای برای پیانیست مشهور جاز ادمونتون و سناتور سابق تامی بنکس آغاز کرد.

وی نماینده کانادا در جشنواره های جاز در سراسر جهان بود و به مدت 38 سال رئیس برنامه گیتار در کالج Grant MacEwan بود و در سال 2008 بازنشسته شد.

پسر بزرگ کرنز ، جی کرنز می گوید هر دو والدین وی در 9 نوامبر با COVID-19 مبتلا شدند و دو روز بعد به بیمارستان منتقل شدند.

بابی کرنز به مدت 38 سال رئیس برنامه گیتار در کالج Grant MacEwan بود. (ارائه شده توسط جی کرنز)

كرنس گفت: “ما كاملاً از چگونگی شیوع بیماری به آنها شگفت زده شدیم و فقط شن روان بود ، وخیم شدن آن بسیار سریع بود ، خصوصاً برای پدرم.” “این تکان دهنده بود.”

کرنز می گوید خانواده نمی دانند والدین وی از کجا به این ویروس مبتلا شده اند. وی گفت: از آنجا كه والدینش در معرض نقص ایمنی بودند ، بسیار مراقب بودند.

وی پدرش را فردی آرام ، ملایم و فروتن توصیف کرد. وی گفت: “او فقط مردی با استعداد بود و علاقه زیادی به موسیقی و گیتار و فقط چیدن برخی از واژه ها دارد.”

بابی کرنز و بنکس استودیویی را مالک و اداره می کردند که تعدادی جینگل تولید می کرد که در دهه 1970 محبوب بودند. آنها موسیقی نمایش Tommy Banks Show را ساختند. کرنز در پیروزی بانو در Juno بازی کرد جاز کانادا مونترو 1978 آلبوم

به گفته وی ، کارنز و پدرش همچنین در اوایل دهه 2000 برای “Speaker Corner A-Channel” یک صدای جرقه زنی نوشتند.

وی یادآور شد: “آنها چیزی به جز آلبرتا برای شهری خواستند. بنابراین او یك آهنگ با گیتار الكتریكی و دیگری با بانجو نواخت.” “او چیز دیگری بود.”

او گفت که پدرش عاشق موسیقی بود.

“پدر من فقط زندگی می کرد و نفس می کشید و او تمام وقت با گیتار خود دور می زد. او همیشه در حال تمرین و برش کار خود بود.”

چارلی آستین ، استاد بازنشسته موسیقی در دانشگاه مک ایوان ، کرنز را به خاطر شوخ طبعی خود به یاد می آورد.

آستین گفت: “هنگامی که او چیزی را آشکار می کند – به عنوان مثال برای من خوب است – او راهی برای قرار دادن چیزها داشت که این باعث می شود شما بخندید اول از همه زیرا بسیار هوشمندانه است ، اما همچنین آموزنده است.”

“او از هر لحاظ واقعاً پسر خوبی بود. و واقعاً دلش برای او تنگ خواهد شد.”

آستین گفت به عنوان یک معلم به دانشجویان احساس عزت نفس می دهد.

وی گفت: “او بسیار راحت به مردم آموخت و به بچه ها اعتقاد داشت ، و به همین دلیل او به عنوان یک معلم و به عنوان یک پسر بسیار محبوب است.”

یکی دیگر از همکارانش ، ریموند باریل ، از کارنز به عنوان یک عملگرا یاد می کند.

باریل گفت: “دنیای تحصیلات پس از متوسطه می تواند به سرعت بر نظریه ، سیاست و فلسفه آموزش تمرکز کند.” “او درگیر ایدئولوژی نبود. او روی راه حلهای عملی تمرکز داشت.”

باریل می گوید كه كینز همیشه از “عدم تحصیلات رسمی پس از دوره متوسطه” عصبی و عذرخواهی می كرد ، “با این حال وی از دانش و آگاهی و از بسیاری جهات از نظر آموزشی عالی ترین بود.”

پسرش این پیشنهاد را تکرار کرد.

“هرگز سوالی پیش نیامده بود که وی از آن اطلاع نداشته باشد [the answer] بلافاصله. مستقیما. “هیچ وقت وجود نداشت ،” من مجبور هستم در این مورد به شما بازگردم “یا هر چیز دیگری ،” كرنس گفت: “دانش او بسیار گسترده بود.”

مرگ پدرش ضربه ای برای خانواده بوده است ، در حالی که مادرش همچنان در ICU به مبارزه ادامه می دهد.

وی گفت: “اگر او را در طی دو روز آینده از دست بدهیم ، این واقعاً یک داستان غم انگیز است و طی دو هفته یتیم می شود.”

یک مراسم خاکسپاری خصوصی و کوچک روز دوشنبه برگزار شد.