بابانوئل هنوز در حال آمدن به بازار Southcentre است – اما امسال اوضاع متفاوت به نظر می رسد

بیماری همه گیر COVID-19 در سال 2020 تقریباً همه سنت ها را زیر پا گذاشته است ، اما مرکز خرید سانگریت کالگری حداقل یک بار را در این فصل تعطیلات زنده نگه می دارد – بازدید از سانتا کلاوس.

البته ، مجموعه سانتای امسال در بازار کمی متفاوت خواهد بود ، با پروتکل های تمیزکاری پیشرفته ، ترافیک یک طرفه و ضدعفونی کننده دست اجباری همه اعمال شده است.

“ما به هر چیزی فکر کرده ایم که می تواند تجربه را ایمن تر کند ، [so] مردم با آمدن به دیدن سانتا احساس خوبی خواهند داشت “. الکساندرا ولوسا ، مدیر بازاریابی این مرکز گفت.

تماشا کنید | فیلم فوق را تماشا کنید تا ببینید بازدید امسال از بابانوئل در Southcentre Mall چگونه کمی متفاوت به نظر می رسد

ولوسا گفت بازدید کنندگان باید برای رزرو قرارهای خود به وب سایت Southcentre آنلاین بروند.

امسال سانتا در یک کامیون براق و قرمز رنگ نشسته است و از بچه ها دعوت می کند که از روی کامیون بالا بروند تا با او عکس بگیرند.

ولوسا گفت: “بنابراین ما فقط در این مدت خاطرات خود را حفظ خواهیم کرد.” “این فقط راهی برای ارتباط با جامعه است.”

در Southcentre Mall ، سانتا در یک کامیون قرمز بزرگ و براق می نشیند و بچه ها را به سوار شدن بر روی کامیون دعوت می کند تا با او عکس بگیرند. (مونتی کروگر / سی بی سی)

امیلی تنانت فرزند خود را برای دیدن نمایشگاه سانتا آورد و افزود که از گرفتن عکس های سالانه در فصل تعطیلات لذت می برد.

وی گفت: “آنها در اینجا واقعاً خوب هستند … آنها شما را به فاصله 6 فوت از هم جدا می کنند ، همه ماسک دارند.”

“من فکر می کنم ارزشش را دارد. همچنین می توانید ایمن باشید و خوب است که ما هنوز هم می توانیم با احتیاط این کار را انجام دهیم.”

در حالی که سانتا همچنان به مرکز خرید Southcentre Mall خواهد رفت ، یکی از بزرگترین اپراتورهای مراکز خرید کانادا روز جمعه بازدیدهای فیزیکی خود را با Santa در 19 مرکز در سراسر کانادا لغو کرد.

کادیلاک Fairview Corporation Ltd. روز جمعه گفت که تمام تجربه های بدنی با سانتا را به حالت تعلیق درآورده است. این شرکت مالک بازار مال و بازار چینوک در کلگری است.

کادیلاک فیرویو در عوض جلسات مربوط به داستان سانتا را به زبان های فرانسوی و انگلیسی در فیس بوک برای خانواده ها ارائه می دهد و به مردم امکان می دهد چت های ویدئویی شخصی را با یک شخص سرگرم کننده از قطب شمال رزرو کنند.