“این ناصرالدین شاه نیست که ارعاب می کند، بلکه مجموعه کاری است که او به همراه دارد” – اخبار سرگرمی، اول پست

شوبهام کومار، آشیم گولاتی و سائوراسنی میترا در فصل دوم تاج به نام تاج- حکومت انتقام، کار با دارمندرا و ناصرالدین شاه و آنچه از فصل دوم باید انتظار داشت، باز شدند.

شوبهام می‌گوید: «این عواقب کاری است که دانیال در قسمت آخر انجام داد و حالا باید با انتخاب‌هایش زندگی کند، این آدم سیاه‌پوستی که مرتکب این جنایت شنیع شده است. این یکی کاملاً متفاوت خواهد بود دانیال که می بینید، نه آن مورد تضاد. او اکنون بزرگتر شده است. او ساده لوح است اما کسل کننده نیست.

Aashim می‌گوید: «خیلی چیزها بین تاج و U-Turn شوت کردم که هنوز منتشر نشده‌اند. یک تفاوت بزرگ وجود دارد، در مجموع دو دوره متفاوت. من آنجا کار زیادی برای انجام دادن نداشتم، اینجا کار زیادی برای انجام دادن وجود داشت.»

ساوراسنی می گوید: «شخصیت من مهرونیسا خیلی جلوتر از زمان خودش است. من می توانم در سطوح مختلف با او ارتباط برقرار کنم زیرا ویژگی های متفاوتی در شخصیت او وجود داشت. در واقع برای اینکه یک نفر آن را در اختیار فرد دیگری قرار دهد، به قدرت زیادی نیاز دارد. شخصیت من این قدرت را در او دارد.”

در مورد همکاری با ناصرالدین شاه

عاشیم می گوید: «این ناصرالدین شاه نیست که ترسناک است، بلکه مجموعه کارهایی است که او به همراه دارد. یک پسر طرفدار در سلیم وجود دارد که از پدرش تاییدیه می خواهد. اگر من آن طرفدار را بخواهم جلوی او بایستد، نمی‌توانم عدالت را در مورد شخصیتم ادا کنم.»

ساوراسنی: هرگز فکر نمی کردم روزی با او کار کنم. به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش با او تنها آرزوی من بود. شما به عنوان یک بازیگر نمی توانید مرعوب شوید. او بسیار متواضع است، شما به طور خودکار در کنار او راحت می شوید.

شوبهام در مورد شخصیت دانیال

کل شیوه زندگی شاهی. اگر بخواهم یک چیز را انتخاب کنم، آن ایمان خواهد بود. من قبلاً یک آتئیست واقعی بودم، اما معنویت وجود داشت، هیچ دینی وجود نداشت. او آنقدر که من الان برای خانواده اش ارزش قائل نیستم. من تمام انتخاب های بد او را انتخاب کرده ام.

Aashim در شخصیت خود سلیم

عشق من به سینما و هنرم عامل محرکه است. من شهرت را نمی خواهم، نمی گویم که آن را دوست ندارم. من می‌خواهم با خودم صادق باشم، و هر چیزی که پیش می‌آید، فقط محصول فرعی هنر من است. در این صورت، برای سلیم، تاج و تخت، شهرت است. تاج و تخت برای هر سه برادر جای دارد و همه ما می توانیم حکومت کنیم، لازم نیست برای آن بجنگیم. ما باید در محیط اطرافمان صادق، خوب و آرام باشیم.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام