“او هرگز به من خیانت نکرد” – Entertainment News, Firstpost

Ashish Vidyarthi بازیگر اخیراً در سن 60 سالگی از ازدواج دوم خود با Rupali Barua خبر داد و این تصاویر در کمترین زمان در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. هنگام صحبت با هندوستان تایمز، همسر اول او پیلو ویدیارتی در مورد همسر سابق خود صحبت کرد و در مورد پیوند آنها و همسر دومش صحبت کرد.

او در مورد روپالی گفت: «برای روپالی، باز هم می‌گویم که پیدا کردن کسی نادر است. مردم نظرات خود را ارسال می کنند زیرا نمی توانند سخاوت را بپذیرند. من یک فرد کاملا شفاف هستم. طرفداران، فالوورها و افرادی که من را می شناسند، می دانند که من در درون و برون یک شخص هستم. من شکنجه نشده ام. آشیش پس از تصمیم ما با روپالی آشنا شد. او آدم بدی نیست. او یک پسر خوب است. آیا نمی توان از مردم انتظار کمی مهربانی داشت؟»

او در حالی که درباره پست‌های مرموزانه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد، عکس‌های عروسی را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد، فاش کرد: «موضوع این است که من از مغزم برای این چیزهای کوچک استفاده نمی‌کنم. با قلبم می روم بعدا اون پست ها رو پاک کردم من عمدا این کار را نکردم. من معمولاً این نقل قول ها را می خوانم و اگر آنها را دوست داشتم به اشتراک می گذارم. اما، من باید از مغزم استفاده می کردم. بسیاری از دوستانم قبلاً به من گفته بودند که این چیزها را به اشتراک نگذارم. من بیشتر فردی احساساتی هستم.»

ویدیارتی، در 60 سالگی، برای دومین بار در کارآفرین مد آسامی، روپالی باروآ، عشق پیدا کرد. این رویداد در مراسمی صمیمی روز پنجشنبه در کلکته برگزار شد. او پیش از این با راجوشی معروف به پیلو ویدیارتی ازدواج کرده بود. در این تصاویر، این بازیگر را می‌توان در لباس داماد با لباسی سفید مایل به زرد دید. روپالی به عنوان مکمل او، ساری سنتی سفید و طلایی را انتخاب کرد که با جواهرات طلا تکمیل شده بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام