اویلرز در آستانه حذف پس از باخت در بازی پنجم مقابل شوالیه طلایی

انفجار سه گل در دوره دوم، شوالیه های طلایی وگاس را به پیروزی 4-3 در روز جمعه سوق داد و ادمونتون اویلرز را به آستانه حذف از پلی آف NHL رساند.

وگاس در فینال بهترین از هفت بخش اقیانوس آرام 3-2 پیش افتاد. Oilers نیاز به یک برد در بازی 6 در خانه یکشنبه دارد تا سری را برای بازی فینال سه شنبه به وگاس بازگرداند.

پس از 2-1، شوالیه های طلایی سریع ترین سه گل پلی آف در تاریخ شش ساله خود را در مدت زمان 89 ثانیه به ثمر رساندند.

کانر مک دیوید در اوایل بازی سوم، ادمونتون را با دومین گل قدرتی خود در این بازی به گل رساند، اما اویلرز نتوانست گل تساوی را در T-Mobile Arena انجام دهد.

مک دیوید گفت: “ما در مورد گرفتن این نوسانات حرکتی صحبت کردیم و بازی را در 90 ثانیه باختیم.” “بازی 5 در این سری بازی بزرگی است که 2-2 است. حالا باید یک بازی را در خانه برنده شوید و از آنجا بروید.”

جک آیکل با یک گل و دو پاس گل هدایت شوالیه های طلایی را بر عهده داشت. ریلی اسمیت، مارک استون و نیکلاس هیگ نیز برای وگاس گلزنی کردند.

تماشا | هیگ در بازی 5 گل تعیین کننده ای به اویلرز زد:

Golden Knights’ Hague برنده را بدست می آورد و وگاس را با برتری 3-2 سری نسبت به Oilers بدست می آورد

گل اول نیکلاس هیگ در مرحله پلی آف برنده بود زیرا وگاس در بازی پنجم جمعه شب ادمونتون را 4-3 شکست داد.

جاناتان مارچسالت سه پاس گل برای شوالیه ها داشت و آدین هیل دروازه بان 31 سیو برای این برد انجام داد.

زک هیمن برای ادمونتون یک گل زد و یک پاس گل داد. رایان نوجنت هاپکینز و مدافع اوان بوچارد هر کدام دو پاس گل دادند

کمپبل جایگزین اسکینر شد

استوارت اسکینر برای دومین بار در سه بازی جای خود را به جک کمپبل داد.

اسکینر در دوره دوم زمانی که وگاس گل چهارم خود را با 23 شوت به ثمر رساند، بیرون آمد. کمپبل هر 9 شات را که با آرامش دید متوقف کرد.

جی وودکرافت، سرمربی تیم اویلرز، گفت: کاری که استوارت انجام داد این بود که به ما فرصت برد تا بازی را ببریم. “بخشی بود که در دوره دوم دوست نداشتیم. برای اینکه سرعت حرکت را کم کنم، تصمیم گرفتم در آن لحظه دروازه بان را عوض کنم.”

بازی قدرتی ادمونتون با سه گل در چهار موقعیت همچنان داغ بود، اما اویلرز نیز با برتری یک مرد به وگاس هفت موقعیت داد.

وودکرافت مشاهده کرد: «شش دقیقه از آن پنالتی‌ها با چوب بلند بود. آنها خطاهای چوبی بی انضباط هستند که ما می توانیم بهتر انجام دهیم.”

شوالیه ها در طول دوره دوم خود در بازه زمانی 29 ثانیه دو گل به ثمر رساندند، از جمله یکی پنج بر سه. هیگ یک دقیقه بعد از گل پاور پلی اسمیت یک گل برابر را به ثمر رساند.

وودکرافت گفت: “این بخش در دوره دوم ما را دچار مشکل کرد و نتوانستیم آن را انجام دهیم.”

فیلیپ بروبرگ از ادمونتون و ماتیاس ژانمارک به ترتیب ضربات پنالتی محکم و محکمی را روی آیکل گرفتند تا وگاس بیش از یک دقیقه برتری دو نفره را به دست آورد.

مارچسو گفت: “وقتی شما یک پنج در برابر سه می گیرید، فکر می کنم لازم است.” “آنها گل های بزرگی در بازی امشب ما بودند. این به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد تا آن گل ها را به ثمر برسانیم.

“ما 4-3 پیروز شدیم و دو از چهار در بازی قدرتی داریم. مطمئناً این برای ما مثبت است.”

استون با پیچاندن پوک دور پد دور اسکینر به ثمر رسید. سپس اسمیت از یک پوک اشتباه که از مک دیوید منحرف شد استفاده کرد و توپ را توسط دروازه بان اویلرز جاروب کرد.

ادمونتون یک بازی قدرتی پنج دقیقه‌ای را از پایان دوره دوم به مرحله سوم انجام داد، زیرا کیگان کولسار، مهاجم شوالیه‌ها به دلیل سوار شدن به ماتیاس اکهولم به‌خاطر سوار شدن به ماتیاس اکهولم به‌خاطر بدرفتاری پنج دقیقه‌ای مورد ارزیابی قرار گرفت.

مک دیوید دومین گل خود در این بازی و هفتمین گل خود را در پلی آف با سه پیراهن طلا و ضربه زدن به ریباند خود در ساعت 3:40 به ثمر رساند.

گلزن برتر NHL در فصل عادی روز جمعه نامزد جایزه هارت شد که در هر دو سال 2021 و 2017 برنده شد.

تماشا | مک دیوید در دوره سوم گل خیره کننده ای به ثمر رساند:

گل هفتم مک دیوید در پلی آف چیزی جز تماشایی در بازی 5 نبود

گل خیره کننده کانر مک دیوید، گل دوم او در این بازی، اویلرز را به یک گل در بازی پنجم رساند.

هر دو گل پاور پلی برای ادمونتون در دوره اول روی ریباند روی ضربات نوجنت هاپکینز به ثمر رسید. نفتی ها هیچ گلی با قدرت برابر در این بازی ایجاد نکردند.

بروس کسیدی، سرمربی شوالیه‌های طلایی گفت: «فکر می‌کردم این بهترین بازی دفاعی همه جانبه ما بود. با وجود اینکه آنها سه گل در بازی قدرتی خود به ثمر رساندند، می دانم که این واقعاً عجیب به نظر می رسد، من فکر می کردم که ما در بیشتر موارد کار خوبی انجام دادیم.

آیکل، استون و اسمیت همگی گل های خود را از فاصله نزدیک به ثمر رساندند.

کسیدی گفت: «امشب باید چرب می شدیم. ما باید به بالای خط چین می رسیدیم.»

اویلرز آخرین باشگاه NHL کانادا است که امسال برای جام استنلی رقابت می کند، زیرا تورنتو میپل لیفز در باخت روز جمعه در وقت اضافه 3-2 مقابل فلوریدا پانترز حذف شد.

30 سال از زمانی که یک باشگاه کانادایی این جام را بالای سر برد، می گذرد. تیم کانادایی مونترال در سال 1993 برنده آن شد.

وگاس در این فصل یکی از بهترین رکوردهای جاده NHL را با 26-7-8 به خود اختصاص داد. شوالیه های طلایی دو امتیاز بالاتر از اویلرز در بالای کنفرانس غرب به پایان رسید.

Marchessault گفت: “ما در تمام سال سخت کار کردیم تا به برتری خانگی برسیم.” امشب باید از آن بهره می بردیم و این کار را کردیم.»

ما بهترین بازی خود را در خانه انجام خواهیم داد.

اویلرز در دور اول سال گذشته 3-2 از لس آنجلس کینگز عقب افتاد و پیاپی پیروز شد تا سری را به پایان برساند، این تجربه ای است که آنها قصد دارند برای بازگشت به شوالیه ها از آن استفاده کنند.

وودکرافت گفت: «با اعتماد به نفس. “ما روشی را که در طول سال در ساختمان خود بازی کرده‌ایم دوست داشته‌ایم. ما یک چالش پیش رو داریم. ما به خانه می‌رویم و بهترین بازی خود را در خانه انجام می‌دهیم و به پرواز باز می‌گردیم. برای چالش در بازی 7 به وگاس بیایید.”

نفتی ها منهای دارنل نرس مدافع بودند، زیرا او یک بازی به دلیل ایجاد دعوا در دقیقه پایانی بازی 3 چهارشنبه محروم شد.

شوالیه ها بدون مدافع الکس پیترانجلو بودند که به دلیل ضربه زدن به لئون درایسایتل در اواخر بازی چهارشنبه یک بازی محروم شد.