اولین نگاه از آهنگ Na Ishq Tumse Karenge با حضور Sonal Singh اخبار سرگرمی، Firstpost

اولین نگاه از آهنگ Na Ishq Tumse Karenge با حضور پراناو واتسا و بازیگر سرشناس سونال سینگ رونمایی شد.

این آهنگ نقطه عطف مهم دیگری در سفر سونال به عنوان یک بازیگر است. او در حال حاضر روی چندین پروژه هیجان انگیز کار می کند، از جمله نقش های اصلی در فیلم آینده بالیوود و جنوب و در برنامه تلویزیونی جدید و یک سریال وب.

“برای تکامل به عنوان یک بازیگر و هنرمند، مهم است که خود را به چالش بکشید تا به تلاش های جدید ادامه دهید. این راه یادگیری است. وقتی فرصت بازی در Na Ishq Tumse Karenge پیش آمد، بلافاصله گفتم بله. این آهنگ فقط چهار دقیقه طول می کشد، اما پتانسیل کافی برای نشان دادن استعداد و مهارت های فرد را می دهد. سونال که از زادگاهش ایندور به بمبئی نقل مکان کرد تا رویای خود را برای ایجاد یک حرفه در صنعت سرگرمی دنبال کند، همچنین هنگام فیلمبرداری آهنگ بسیار سرگرم شدیم و من مطمئن هستم که تماشاگران آن را دوست خواهند داشت.

سونال به دلیل استعداد و تطبیق پذیری خود محبوبیت زیادی به دست آورده است و در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین بازیگران زن در این صنعت است. او اخیراً در موزیک ویدیو آهنگ “Bura Na Mano Holi Hai” که توسط Shaan و Bhoomi Trivedi خوانده شده ظاهر شد.

این آهنگ تحت عنوان VB Events & Productions به تهیه کنندگی Vrinda Bhandari و کارگردانی Dev Thape و Rishi Kumar ساخته شده است. ویویان ریچارد صدای خود را به این آهنگ قرض داده است. Dev Thape همچنین طراح رقص این آهنگ است و Shruti Shukla تهیه کننده خلاق است. فیلمبرداری Na Ishq Tumse Karenge به پایان رسیده است و به زودی از شبکه Zee Music منتشر خواهد شد. این آهنگ به جوانان در مورد تلخی روابط عاشقانه امروز هشدار می دهد و توسط مدیر فیلمبرداری آنکیت میشرا و راوی کومار به زیبایی فیلمبرداری شده است.

سونال یکی از ستاره های در حال ظهور سینمای هند است و برای کارش در بالیوود، هالیوود و تبلیغات برای برندهای برتر مانند Nivea، Reliance Jewels، Flamingo و Bajaj Finance تحسین شده است. او اولین کار خود را با فیلم “فلت 211” انجام داد و از آن زمان در چندین موزیک ویدیو حضور داشت و با خوانندگان مشهوری مانند جاسی جاسبیر و روشن پرنس همکاری کرد. او همچنین در فیلم کوتاه “یک یکی” در ستاره داغ دیزنی بازی کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام