اولین آهنگ ساتیاپرم کی کاتا به نام نصیب سه با حضور کارتیک آریان و کیارا ادوانی هم اکنون منتشر شد – اخبار سرگرمی ، پست اول

ساتیاپرم کی کاتااولین آهنگ “نصیب سه” با حضور کارتیک آریان و کیارا آدوانی در حال حاضر منتشر شده است. این آهنگ که در کشمیر فیلمبرداری شده است، شیمی شدید بین سرنخ ها را به تصویر می کشد. این پیوند توسط جفت اصلی در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته شد.

درباره Satyaprem Ki Katha

اولین آهنگ Satyaprem Ki Kathas Naseeb Se با حضور Kartik Aaryan و Kiara Advani در حال حاضر منتشر شد.
ساتیاپرم کی کاتا

کارتیک آریان و کیارا ادوانی ساتیاپرم کی کاتا قرار است در تاریخ 29 ژوئن در سینماها اکران شود و تیم فیلمبرداری فیلم را به پایان رساند. کل تیم فیلم به همراه تهیه کننده ساجد نادیادوالا و همسرش واردا خان به همراه تهیه کنندگان شرین مانتری کدیا، کیشور آرورا، کارگردان سامیر ویدوانس به همراه نویسنده کاران شارما در پایان حضور داشتند.

یک منبع نزدیک به پروژه فاش کرد که “یک آهنگ عظیم با Kartik برای Satyaprem Ki Katha فیلمبرداری شده است. تهیه کننده ساجد نادیادوالا خودش مطمئن شد که مقیاس آهنگ به اندازه هر فیلم قبلی او از جمله بلاک باسترهای بزرگ با فیلم های سلمان خان یا آکشی کومار است. با شنیدن کمی از آن در تیزر، هیجان موسیقی فیلم از قبل افزایش یافته است.