انوراگ کاشیاپ دوباره به کن رفت، فیلم کندی او برای نمایش در بخش نمایش‌های نیمه‌شب جشنواره امسال.

به نظر می رسد انوراگ کاشیاپ از کهنه کار جشنواره کن است. خود باندهای واسی پور در جشنواره معتبر فیلم به نمایش درآمد و حالا نوبت به فیلم جدید او به نام کندی رسیده است. این فیلم به بخش نمایش های نیمه شب هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن راه پیدا کرده است.

این همش نیست، زشت در بخش نمایش های نیمه شب هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. رامان راغاو 2.0 همچنین در جشنواره فیلم کن 2016 در بخش دو هفته کارگردان نمایش داده شد.

سودیر میشرا، فیلمساز، در توییتر به کاشیاپ تبریک گفت: “شما نمی توانید کاشیاپ را برای مدت طولانی نگه دارید. پسر ما برگشت !!!!”

این فیلمساز سال گذشته در مصاحبه اختصاصی با فرست پست به این موارد اشاره کرد:

شما فیلم های زیادی را در زبان های مختلف دیده اید، هرگز نخواستید هیچ یک از آنها را به سبک خودتان بازسازی کنید؟

من هرگز نخواستم بازسازی کنم. دلیل دوبارا این اتفاق به این دلیل بود که فقط یک فیلمنامه وجود داشت، نه یک فیلم. شما می توانید فیلمنامه را به روش های خود تفسیر کنید. در این تفسیر، تفاوت بین این شخصیت و شخصیت دیگر را خواهید دید.

تنها کلمه ای که مردم اغلب برای فیلم شما استفاده می کنند نوآر است. این دقیقا به چه معناست؟

در راه درست اگر بروید، فیلم های شب. به معنای واقعی، “اندهری راتون من جو هوتا های” نوآر یعنی همین (لبخند می زند).

دیدن فیلمسازانی که به فیلم‌هایی که الهام‌بخش آن‌ها بوده یا آنها را دوست داشته‌اند، دست و دلچسب می‌دهند. سوهاش غای با کارز این کار را کرد، منصور خان با جو جیتا وحی سیکندر. حتی شما این کار را با Gangs of Wasseypur انجام دادید، زیرا هیچ کس نمی تواند بگوید این شبیه شهر خدا است، شما آن را به گونه ای ساختید که تبدیل به فیلم شما شد.

نه اما واسی پور یک داستان اصلی است هر وقت فیلمی را می سازم، باید ارتباط آن را پیدا کنم. شهر خدا به شکل مشخصی به من آمد. اگر ببینید امور جهنمی، این یک فیلم سه قسمتی است که مارتین اسکورسیزی ساخته است رفتگان از آن به عنوان یک فیلم منحصر بفرد خارج شوید و ببینید چه جادویی با آن انجام داده است. فیلم همان است و در عین حال متفاوت است و او برای آن اسکار گرفت. میگم دنیا تموم شده فیلم ما دوبارا بر اساس فیلمنامه شخص دیگری است. بر اساس فیلمنامه است نه بر اساس فیلم. با وجود این، فیلم در حال سفر به جشنواره‌های مختلف فیلم است، زیرا بازسازی‌ها معمولاً اجرا نمی‌شوند. پس این برای ما نشانه قدرت است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام