انتظار می رود تابستان امسال ارتقای ایمنی موقت برای جاده کنزینگتون انجام شود

یک سال بعد دو کودک ضربه خوردند شهر کلگری می‌گوید که انتظار می‌رود تغییرات ایمنی پیشنهادی در تابستان امسال به این راهرو انجام شود، توسط یک وسیله نقلیه در یک گذرگاه در خیابان کنزینگتون شمال غربی.

تیم ایمنی حرکتی شهر در مرحله طراحی برای اقدامات موقت است، از مسیر Crowchild تا خیابان 14th NW، تا نگرانی‌های فوری ساکنان را برطرف کند.

تونی چرچیل به عنوان هماهنگ کننده ایمنی جابجایی شهر کلگری این پروژه را رهبری می کند.

چرچیل گفت: «ما از برخی مسائل در مسیر جاده کنزینگتون آگاه بوده‌ایم و گام‌های افزایشی برداشته‌ایم، اما اکنون که با نگاهی جامع‌تر به آن نگاه کرده‌ایم… تصمیم گرفته‌ایم تا در مورد آن اقداماتی انجام دهیم».

تغییرات پیشنهادی عبارتند از:

  • گسترش محدودیت ها در امتداد راهرو و بیشتر گذرگاه ها.
  • نصب چراغ های چراغ چشمک زن سریع در گذرگاه ها.
  • کاهش به یک خط در هر جهت.
  • تمدید محدودیت سرعت 40 کیلومتر در ساعت موجود.

این اقدامات پس از تکمیل بررسی برخورد و ارزیابی ترافیک کریدور در پاییز و زمستان توسط شهر انجام شد. چرچیل می‌گوید این بررسی تصادفات بین دوچرخه‌سواران و عابران پیاده و همچنین برخورد وسایل نقلیه موتوری را فهرست کرده است.

اسکرین شات Google Maps با خط قرمز در خیابان کنزینگتون از خیابان ۱۴th NW تا Crowchild Trail NW
تغییرات پیشنهادی در جاده کنزینگتون از مسیر Crowchild تا خیابان 14th NW خواهد بود (Google Maps)

او نمی‌توانست بگوید این بررسی چند برخورد پیدا کرده است، اما گفت: “کافی است که نگران کننده است، و ما می دانیم که می خواهیم در اینجا کاری انجام دهیم.”

چرچیل می‌گوید امیدواری او این است که تغییرات باعث بهبود دید رانندگان شود تا عابران پیاده هنگام عبور از جاده بیشتر قابل مشاهده باشند.

نگرانی های چند ساله

Coun. تری ونگ، که نماینده منطقه است، می‌گوید که ساکنان از زمان روی کار آمدن او در اکتبر 2021 نگرانی‌های خود را در مورد این جاده مطرح کرده‌اند، اما درو فارل، مشاور قبلی بخش 7 نیز با همین شکایات ایمنی برخورد کرده است.

او می‌گوید امیدوار است که مدیریت شهری تا ماه ژوئن یک طرح تفصیلی کامل داشته باشد، بنابراین کار روی تغییرات می‌تواند در ماه جولای آغاز شود.

ما می دانیم که مطمئن هستیم که می خواهیم آن را بیرون بیاوریم و مطمئناً قبل از فصل پاییز آن را به بازار عرضه کنیم.”

وونگ می‌گوید هدف این است که این اقدامات، برنامه‌ریزی برای راه‌حل‌های دائمی را آگاه کند.

ساختمانی با علامت زرد نشان داده شده است که برای اجاره نوشته شده است
Coun. تری وانگ می‌گوید آنچه که گفتگو را آغاز کرد افزایش انتظاری ساخت و ساز از توسعه در کنار ساختمان لژیون کنزینگتون بود. (Terri Trembath/CBC News)

وونگ گفت: «در حال حاضر، نصب موقت کاری است که می‌توانیم نسبتاً سریع و نسبتاً ارزان انجام دهیم تا بتوانیم نتایج مورد نظر را اندازه‌گیری کرده و اطمینان حاصل کنیم.»

او می افزاید که این راه حل های دائمی حداقل دو سال به پایان رسیده است.

با این حال، او می‌گوید امیدوار است این ابتکار پاسخ‌های مثبتی را از سوی ساکنان نگران به همراه داشته باشد.

“من مشتاقانه منتظر روزی هستم که رای دهندگان بتوانند برگردند و بگویند، “مشاور وونگ، از اینکه به حرف های ما گوش دادی و مهمتر از همه کارها را انجام دادی متشکرم.”

به امید درمان خیابان اصلی

جانیس پاسکی در راس حمایت از ایمنی عابران پیاده به عنوان صندلی حمل و نقل و تحرک انجمن جامعه West Hillhurst بوده است.

پاسکی گفت: “ما از تغییرات کوتاه مدت خوشحالیم و مشتاقانه منتظر همکاری با شهر برای اجرای آنها و ایمن تر کردن گذرگاه شمال به جنوب هستیم.”

نقشه گرمایی که بسیاری از حوادث ترافیکی را در امتداد مسیر Crowchild Trail و برخی در امتداد جاده Kensington نشان می دهد.
نقشه گرمای شهر کلگری از حوادث ترافیکی. ضبط از 6 دسامبر 2016 شروع می شود. (شهر کلگری)

او می‌گوید چیزی که او دوست دارد در حرکت رو به جلو ببیند، درمان اصلی خیابان کنزینگتون است. این چیزی است که او از سال 2015 در مورد آن با شهر مشورت کرده است.

پاسکی می‌گوید: «ما پیاده‌روهای عریض‌تری خواهیم داشت، شاید یک مسیر حرکتی محافظت‌شده در آنجا، خیابان را کمی باریک کنیم و سرعت را کاهش دهیم.» “این… قابلیت پیاده‌روی کنزینگتون، ایمنی کنزینگتون را بهبود می‌بخشد و آن را به مکانی زیباتر برای تجمع تبدیل می‌کند.”

او می‌گوید که مایل است شهر برای کودکان و سالمندانی که در زمان مشخص شده توسط چراغ‌های راهنمایی در عبور از جاده شلوغ مشکل دارند، پل عابر پیاده روی مسیر Crowchild بسازد.