امیلو هریس، تانیا تاکر در میان سرفصل‌های جشنواره فولکلور کلگری 2023

نشانه دیگری از دور نبودن روزهای طولانی تابستان چیست؟ ترکیب فستیوال موسیقی محلی کلگری اعلام شد.

سرفصل های رویداد ژوئیه در پارک جزیره پرینس عبارتند از امیلو هریس، خواننده/ترانه سرای برنده گرمی، تانیا تاکر، جف تویدی، باهاما، آیسانابی، جولیا جکلین و مت میس، خواننده اصلی راک کانادایی.

70 اثری که امسال برای نواختن رزرو شده اند، طیفی از سبک های موسیقی، از فولک تا بلوز، هیپ هاپ، جاز و رگی – از سراسر جهان و همچنین از سراسر کانادا را نشان می دهند.

کری کلارک، مدیر هنری و بازاریابی جشنواره، گفت که شش مرحله در جزیره راه اندازی می شود و مردم می خواهند زودتر با برزنت های خود حاضر شوند تا جایگاه خوبی کسب کنند.

او گفت: “می دانید، اول بیایید، اول خدمت کنید، جایی که می خواهید بنشینید. بسیار برابر.

“مردم با دوستان خود می نشینند. آنها با دوستان جدیدی ملاقات می کنند. من طبق معمول اتاق ایستاده و رقص زیادی در کنار دارم.”

در سال 2020، جشنواره به دلیل همه گیر COVID-19 لغو شد. در حالی که جشنواره 2021 کاهش یافت، سال گذشته این رویداد به حالت عادی بازگشت. کلارک می گوید که امسال، آنها به سرعت کامل بازگشته اند.

او گفت: “ما در شش مرحله در طول روز هستیم، از جمله یک مرحله آزاد که در نزدیکی تالاب و درست بالای پل قرار دارد.”

«و به این ترتیب شش مرحله در روز شنبه، یکشنبه، چهار مرحله بعد از ظهر جمعه، و دو مرحله در هر شب به جز یکشنبه شب در عصر».

همچنین برخی از سرگرمی های خانوادگی در طول جشنواره وجود خواهد داشت و یک جفت خالق بومی نیز پادکستی درباره داستان های ارواح ضبط می کنند.

جشنواره تابستانی امسال چهل و چهارمین سال برگزاری این رویداد را رقم خواهد زد. این برنامه از پنجشنبه، 27 ژوئیه، تا یکشنبه، 30 ژوئیه اجرا می شود. بلیت ها در حال حاضر فروخته می شوند. فروش بلیت زود هنگام در 9 ژوئن ساعت 10 صبح پایان می یابد